4316
Sök

Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

16 197 Inlägg
28 februari 2012
moongose skrev:
evilaudio skrev:
moongose skrev:
det är skillnad på folk och folk i dagens samhälle tyvärr, lika illa är det med folk som tar med sig ÖL på träffar INTE OK..

du menar som på elmia?   där var å varannan "bonde" springer runt å e skit fulla.

Ja precis.. HELT STÖRT!!!!!!!

men de är tydligen ok på elmia.. men spela musik får man inte göra längre.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

114 Inlägg
28 februari 2012
Ja, alkohol är oacceptabelt och samma med bööörning vid andra bilar.. Ska ta med mig en skrothög så burnar någon nära mig så kör jag den skrothögen på hans bil, problemet är löst!

NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
2 390 Inlägg
28 februari 2012
evilaudio skrev:
moongose skrev:
evilaudio skrev:

du menar som på elmia?   där var å varannan "bonde" springer runt å e skit fulla.

Förra året tror ja dom var känsligare på alkoholbiten, när vi stod i kön var de massa som inte fick komma in, sen när vi väl kom in och gick ut på baksidan eller vad man ska säga då var det ett gäng killar som låg i gräset as fulla och skrek till tjejen och alla andra tjejer att dom var fjortisar och att dom villa knulla och allt . Det är fan inte OK!. speciellt inte när det är så mycket familjer som är där med sina barn.

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658

15 Inlägg
28 februari 2012
evilaudio skrev:
moongose skrev:
evilaudio skrev:

Det roliga är att det finns bilar som över röstar musikens DB utan problem, men dessa bilar klagas det inte på? utan det anses mer som en ballhetsfaktor nu för tiden med screampipe på bilar osv? medans jag personligen mer gillar "sleeper" som är tysta som fan och kör i från det mesta som bara brölar .. så jag tycker att du ska spela på och skit i vad folk säger eftersom dom flesta inte har rent mjöl i påsen själva innan dom yttrar sig smile

85 Inlägg
28 februari 2012
För att prata om fördelar om träffen i stället för alla nackdelar så tkr ja att det verkar som en kanonträff som är värd att inte missas big_smile

72 Inlägg
28 februari 2012
Jag säger bara det att om det är någon som burnar bredvid min bil så den blir blästrad, så slår jag ihjäl den personen som kör.
Tror inte jag är ensam med det heller

72 Inlägg
28 februari 2012
busk74016v skrev:
För att prata om fördelar om träffen i stället för alla nackdelar så tkr ja att det verkar som en kanonträff som är värd att inte missas big_smile

Helt klart smile

15 Inlägg
28 februari 2012
busk74016v skrev:

Finns fördelar med träffen oxå, jag gillar träffar/folk samt bilar.. anledningen att jag tog upp detta från början var mer för att visa dom idioterna som höll på och blästra andras bilar förra året att det inte är OK eller ACCEPTABELT samt att visa alla andra att man kan vara där och ha kul istället för att betee på "dagis nivå"..

85 Inlägg
28 februari 2012
De håller jag med om att det inte tvekan är helt onödigt o idiotiskt att hålla på bland andra bilar dom som ska köra verkar ju ha en annan plats att leka av sig/showa på om jag har fattat det rätt ? smile

15 Inlägg
28 februari 2012
busk74016v skrev:
De håller jag med om att det inte tvekan är helt onödigt o idiotiskt att hålla på bland andra bilar dom som ska köra verkar ju ha en annan plats att leka av sig/showa på om jag har fattat det rätt ? smile

Exakt! vill folk leka så kan man göra det när det är dags för race? där kan dom stå och värma hur mycket dom vill inför repans avgång eller när dom nattliga lekarna är slut? dom flesta idioterna leker/showar alltid på träffarna och det är just dom som drar till sig polisen och förstör för alla andra på olika punkter.. men men jag ser fram emot träffen som fan smile

85 Inlägg
28 februari 2012
Aa blir ju bara sämre av allt lekande runt omkring träffen hmm Som sagt hoppas på helskön träff som ja definitivt inte ska missa big_smile

466 Inlägg
28 februari 2012
busk74016v skrev:
Aa blir ju bara sämre av allt lekande runt omkring träffen hmm Som sagt hoppas på helskön träff som ja definitivt inte ska missa big_smile

håller me dig

åker inte från göteborg för att få bilen min sönder blästrad

Christer *Dieselkungen*

16 197 Inlägg
28 februari 2012
åka hela vägen från gbg?

galet... ja bor på södra sidan sthlm å tycker de e långt i barkarby..haha

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
28 februari 2012
Trådstartare
Försök att hålla er till trådens ämne, om träffen i sig.

Vi arrangörer uppmanar er att INTE leka bland andra bilar eller på något sätt utsätta besökares bilar eller besökare i sig för någon som helst fara.

Vi gör detta för att folk ska ha trevligt, en bilträff där vi ställer upp bilarna och har en kul stund. Tänk på att det finns barn och djur på plats.

Och så kan ni gärna lämna alkoholen hemma, för allas skull.

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

15 Inlägg
28 februari 2012
Galic_Andro skrev:

Vi arrangörer uppmanar er att INTE leka bland andra bilar eller på något sätt utsätta besökares bilar eller besökare i sig för någon som helst fara.

Vi gör detta för att folk ska ha trevligt, en bilträff där vi ställer upp bilarna och har en kul stund. Tänk på att det finns barn och djur på plats.

Mvh Andro

vad jag ser så har allt som har skrivits med tråden/med träffar att göra i allämnhet att göra. jag anser att det är bra att folk har rätt att visa sina åsikter bra som dåliga, alla tänker inte på samma sätt eller? och ALLT som har skrivit hitills är SJÄLVKLARA.. ser fram emot en toppen träff nu och minst lika mycker bilar som sist, VAR EN GRYM KÄNNSLA ATT SE ALLA DESSA BILAR smile

VIP Medlem
251 Inlägg
28 februari 2012
vill också väldigt gärna uppmana folket som tittar in här och har tänkt att komma att TA MED SIG VETTET och LÄMNA ALKOHOLEN HEMMA!!!

Hoppas för övrigt på en gryyym träff, första gången man är där uppe på träff så hoppas ni har mkt att bjuda på ! wink

16 197 Inlägg
28 februari 2012
Galic_Andro skrev:

Mvh Andro

hur tidigt bör man vara där om man vill spärra av runt bilen?

folk har ju en förmåga att tro att dom får pilla på ALLT bara för man visar upp sin bil.

466 Inlägg
28 februari 2012
evilaudio skrev:
åka hela vägen från gbg?

hehe va gör man inte för att träffa andra biltokar och dessutom är det alltid trevligt att glida i diesel monstret smile
hoppas på fint väder och en riktigt nice träff
100 mil tur/retur för min del cool

Christer *Dieselkungen*

VIP Medlem
251 Inlägg
28 februari 2012
Ghost Rider skrev:
evilaudio skrev:
åka hela vägen från gbg?

hehe va gör man inte för att träffa andra biltokar och dessutom är det alltid trevligt att glida i diesel monstret smile

hehe, jag trodde jag hade längst med mina 55 tur/retur! tongue   Ska bli nice att få se beemern!! big_smile

466 Inlägg
28 februari 2012
Qziny skrev:
Ghost Rider skrev:
evilaudio skrev:
åka hela vägen från gbg?

hehe, jag trodde jag hade längst med mina 55 tur/retur! tongue   Ska bli nice att få se beemern!! big_smile

som det ser ut nu så finns den även på elmia i påsk smile
hoppas hinna få den vildare än nånsin 2012
va ju väst 2011 så nu satsas det på 2012 smile

Christer *Dieselkungen*

Sök