kameramannen skrev:BB är ej godkänd frånvaro.
RoberthR skrev:8_23sek skrev:besiktad idag så bilen e iaf klar får se om frugan till låter mig att åka eller om vi e på bbFråga om hon kan knipa tills lördagen...
8_23sek skrev:besiktad idag så bilen e iaf klar får se om frugan till låter mig att åka eller om vi e på bb
8_23sek skrev:kameramannen skrev:BB är ej godkänd frånvaro.e nog faktist viktigare att vissa att man fins för frugan än att missa en bil träff
kameramannen skrev:8_23sek skrev:kameramannen skrev:BB är ej godkänd frånvaro.e nog faktist viktigare att vissa att man fins för frugan än att missa en bil träff Nix - fråga mig. Jag har två och var på bilträff båda gångerna och fick rusa hem hahaha
BlauMes skrev:kameramannen skrev:8_23sek skrev:e nog faktist viktigare att vissa att man fins för frugan än att missa en bil träff Nix - fråga mig. Jag har två och var på bilträff båda gångerna och fick rusa hem hahahaDETTA gott folk är tecknen på en äkta Entusiast!!! Haha!
kameramannen skrev:8_23sek skrev:e nog faktist viktigare att vissa att man fins för frugan än att missa en bil träff Nix - fråga mig. Jag har två och var på bilträff båda gångerna och fick rusa hem hahaha
8_23sek skrev:e nog faktist viktigare att vissa att man fins för frugan än att missa en bil träff
Rickard-v skrev:BlauMes skrev:kameramannen skrev:Nix - fråga mig. Jag har två och var på bilträff båda gångerna och fick rusa hem hahahaDETTA gott folk är tecknen på en äkta Entusiast!!! Haha!Vi vet inte om han bor i garaget fortfarande.......
BlauMes skrev:kameramannen skrev:Nix - fråga mig. Jag har två och var på bilträff båda gångerna och fick rusa hem hahahaDETTA gott folk är tecknen på en äkta Entusiast!!! Haha!
kameramannen skrev:Nix - fråga mig. Jag har två och var på bilträff båda gångerna och fick rusa hem hahaha
keggan skrev:Rickard-v skrev:BlauMes skrev:DETTA gott folk är tecknen på en äkta Entusiast!!! Haha!Vi vet inte om han bor i garaget fortfarande.......fan e väl bara ta me frun o låta knutten kliva ut o se alla fina bilar istället?
Rickard-v skrev:BlauMes skrev:DETTA gott folk är tecknen på en äkta Entusiast!!! Haha!Vi vet inte om han bor i garaget fortfarande.......
BlauMes skrev:DETTA gott folk är tecknen på en äkta Entusiast!!! Haha!
mr_hehe skrev:siktar till den datumet att bilen ska vara färdig
audi-fjar skrev:mr_hehe skrev:siktar till den datumet att bilen ska vara färdig fan va nice inte mycket kvar
mr_hehe skrev:audi-fjar skrev:mr_hehe skrev:siktar till den datumet att bilen ska vara färdig fan va nice inte mycket kvar kommer du?
audi-fjar skrev:mr_hehe skrev:audi-fjar skrev:fan va nice inte mycket kvar kommer du?japp om bilen funkar så kommer ja me 3 andra imprezor
mr_hehe skrev:audi-fjar skrev:fan va nice inte mycket kvar kommer du?
audi-fjar skrev:fan va nice inte mycket kvar