True dat. Men dem flesta ser ju lite stylade bilar som skitfula och "fattiga" för man inte gjort mer.. Och det är ju fel, fått hört det av några.. Typ "Hade du inte råd med fler än vindavvisarna..?". Så det blir man ju lite less på. Och det är en av anledningarna till varför jag inte åkte till elmia heller, för det är så pinsamt att inte komma med något då dem flesta har något ;/
Det är inte alls många som har en bil utöver det vanliga på parkeringen till Elmia, De flesta som går på mässor och träffar kommer antigen med något att visa upp eller med något som rullar, dvs tar dig till plattsen. Sedan att folk kommenterar hit och dit, det ska man inte bry sig om då de oftast inte heller har någe att visa upp.. Ta det med en klackspark och ställ dig på en ledig platts
Hehe ja, det är bestämt att jag ska komma Ska bara se om det finns några platser lediga på rad. för jag drar med mig ett gäng bilar ner också hehehe.
Nu är det mindre än två veckor kvar och det är fortfarande minusgrader på kvällar/morgnar, max 10 plus på dagarna. Börjar bli lite orolig... Sämst om det skulle börja snöa under träffen
Missa inte dem olika karavanerna som kommer att äga rum till träffen den 28 April, fick dessa skickade till mig på PM av en taggad besökare, så komigen nu folk, bara att bjuda in alla era vänner, nära och kära. Här under ser ni karavantrådarna till träffen
Missa inte dem olika karavanerna som kommer att äga rum till träffen den 28 April, fick dessa skickade till mig på PM av en taggad besökare, så komigen nu folk, bara att bjuda in alla era vänner, nära och kära. Här under ser ni karavantrådarna till träffen
Frågan är ju om man skall bege sig mot Uppsala först och sedan åka karavanen tillbaka igen eller om man skall vänta in karavanen i Upplands-Väsby. Beror ju lite på vilken väg de tar, E4:an lär det väl bli antar jag?
"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."
Nu är det mindre än två veckor kvar och det är fortfarande minusgrader på kvällar/morgnar, max 10 plus på dagarna. Börjar bli lite orolig... Sämst om det skulle börja snöa under träffen
fast du har ju 4hjuls klös så det går väll bra ändå