3700
Sök

Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

649 Inlägg
27 april 2012
Information för alla som ska till träffen. IKEA stänger klockan 20:00 så det är ingen bra idé att åka tidigt för er som planerat att vara där till 19:00 osv. Detta är mest för att undvika kaos och parkeringen kommer vara proppfull fram till stängning.

Mvh Crew

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!

Honda freak
137 Inlägg
27 april 2012
Dom släcker även parkeringen klockan 21:00.

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"

Touch by U
910 Inlägg
539 Inlägg
27 april 2012
Ikeaparkering + lönehelg! big_smile Plus massvis med entusiastbilar. Det här blir kul!

12 Inlägg
27 april 2012
42emil skrev:
Ikeaparkering + lönehelg! big_smile Plus massvis med entusiastbilar. Det här blir kul!

Kommer du fram med din då, eller är Bmw:n följebil till en vägskrapa..  tongue

Varför inte använda sina bilar till det dom är till för! GASA SOM FAN.....

539 Inlägg
27 april 2012
funkaraoke skrev:
42emil skrev:

Kommer du fram med din då, eller är Bmw:n följebil till en vägskrapa..  tongue

Har inte läppen på nu då den är sönderkörd, men det är ju inte nån traktor direkt. wink

55 Inlägg
27 april 2012
ändrade planer för min del.... tagen av farbror blå igår när det gick lite brett... så böter på 1000 sen ombes på bilen så de e körförbud på den nu..

Honda freak
137 Inlägg
27 april 2012
adde_240 skrev:
ändrade planer för min del.... tagen av farbror blå igår när det gick lite brett... så böter på 1000 sen ombes på bilen så de e körförbud på den nu..

Drop in bes fort som fan då??

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"

705 Inlägg
27 april 2012
Inga bilar som rullar upp ifrån gbg?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

42 Inlägg
27 april 2012
Shalle89 skrev:
Inga bilar som rullar upp ifrån gbg?

666 inlägg big_smile

Det var ju surr om att det skulle komma ett par stycken, annars är det väl inte så långt till Jönköping och karavanen där ifrån! smile

SidewaysMonkey
56 Inlägg
27 april 2012
adde_240 skrev:

Intressant så de gav dig bara 1lax böter för o ett bre-ställ?

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"

42 Inlägg
27 april 2012
johan1279 skrev:
adde_240 skrev:

Tyckte också att det kändes lite. Måste ju finnas massor med grejer de kan bötfälla på, t.ex. vårdslöshet i trafiken! smile

200 Inlägg
27 april 2012
Degerlunden skrev:
johan1279 skrev:
adde_240 skrev:

Tyckte också att det kändes lite. Måste ju finnas massor med grejer de kan bötfälla på, t.ex. vårdslöshet i trafiken! smile

Där jag bor ( utanför linköping) så har vi i alla tiden bara fått 1000 kr i böter hur brett o fort vi än åkt , vilken tid det än är på dygnet ,dom kallar det , " onödigt störande med motorfordon " smile

SidewaysMonkey
56 Inlägg
27 april 2012
Bjura_e30 skrev:
Degerlunden skrev:
johan1279 skrev:

Där jag bor ( utanför linköping) så har vi i alla tiden bara fått 1000 kr i böter hur brett o fort vi än åkt , vilken tid det än är på dygnet ,dom kallar det , " onödigt störande med motorfordon " smile

Fasiken vikken lyx:o jag ställde bara upp i en rondell, iof kanske inte så smart mitt på dan men de va så när att ta lappen från mig :s

200 Inlägg
27 april 2012
johan1279 skrev:
Bjura_e30 skrev:
Degerlunden skrev:

Fasiken vikken lyx:o jag ställde bara upp i en rondell, iof kanske inte så smart mitt på dan men de va så när att ta lappen från mig :s

Fy satan , tur att dom inte är så griniga här nera smile

705 Inlägg
27 april 2012
Som kan ta dig på vårdslöshet i trafik, sen hur avlarligt de e beror på var polisen anser. Men du kan alltid överklaga.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

SidewaysMonkey
56 Inlägg
27 april 2012
Shalle89 skrev:
Som kan ta dig på vårdslöshet i trafik, sen hur avlarligt de e beror på var polisen anser. Men du kan alltid överklaga.

Hur kan man överklaga om man sladdat o det är två lakrits-ränder i asfalten ^^?

Finraggare
2 381 Inlägg
27 april 2012
Köra med öppen diff och skylla på en motorcyklist?

I love being a nobody - because nobody is perfect.

SMR | SM Racing
651 Inlägg
27 april 2012
24 timmar och 20 minuter kvar!

SM Racing

36 Inlägg
27 april 2012
XL-Dempa skrev:
har en halv trasig låda liggandes till min r33 gtr om du vill kriga big_smile

Skyline-Fille skrev:
Dummle skrev:

Ska du ta han på trailer?

Får bli så tyvärr ;P får inte nya lådan förrns om 2 veckor.. sen måste vi ju bygga om kardantunneln också..

Redan beställt en ny monster låda som ska hålla för min effekt! :-) byggd för att bromsa ca 1000hk nu! :-)))

Men tack ändå! Hoppas vi ses där!

"Always know if the juice is worth the squeeze"

Sök