Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

Dummle
27 april 2012 · 649 Inlägg

Information för alla som ska till träffen. IKEA stänger klockan 20:00 så det är ingen bra idé att åka tidigt för er som planerat att vara där till 19:00 osv. Detta är mest för att undvika kaos och parkeringen kommer vara proppfull fram till stängning.

Mvh Crew

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
Nissan s14 "LSR Twin Turbo" (1996)
Mazda rx-7 FD3S "White Trash Beauty" (1996)
st4rmine_junkie Honda freak
27 april 2012 · 137 Inlägg

Dom släcker även parkeringen klockan 21:00.

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
Zorz Touch by U
27 april 2012 · 910 Inlägg

Det är ljust länge nu för tiin big_smiletongue

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
42emil
27 april 2012 · 539 Inlägg

Ikeaparkering + lönehelg! big_smile Plus massvis med entusiastbilar. Det här blir kul!

Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
funkaraoke
27 april 2012 · 12 Inlägg

42emil skrev:
Ikeaparkering + lönehelg! big_smile Plus massvis med entusiastbilar. Det här blir kul!

Kommer du fram med din då, eller är Bmw:n följebil till en vägskrapa..  tongue

Varför inte använda sina bilar till det dom är till för! GASA SOM FAN.....
Toyota Supra Mk3 3.0 Turbo "Streetrace Car" (1989)
BMW E36 325iM Coupé "Beamern" (1993)
Seat Ibiza "Burnout Competition Car" (1994)
42emil
27 april 2012 · 539 Inlägg

funkaraoke skrev:

42emil skrev:
Ikeaparkering + lönehelg! big_smile Plus massvis med entusiastbilar. Det här blir kul!

Kommer du fram med din då, eller är Bmw:n följebil till en vägskrapa..  tongue

Har inte läppen på nu då den är sönderkörd, men det är ju inte nån traktor direkt. wink

BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
adde_240
27 april 2012 · 55 Inlägg

ändrade planer för min del.... tagen av farbror blå igår när det gick lite brett... så böter på 1000 sen ombes på bilen så de e körförbud på den nu..

st4rmine_junkie Honda freak
27 april 2012 · 137 Inlägg

adde_240 skrev:
ändrade planer för min del.... tagen av farbror blå igår när det gick lite brett... så böter på 1000 sen ombes på bilen så de e körförbud på den nu..

Drop in bes fort som fan då??

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
Shalle89
27 april 2012 · 705 Inlägg

Inga bilar som rullar upp ifrån gbg?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Degerlunden
27 april 2012 · 42 Inlägg

Shalle89 skrev:
Inga bilar som rullar upp ifrån gbg?

666 inlägg big_smile

Det var ju surr om att det skulle komma ett par stycken, annars är det väl inte så långt till Jönköping och karavanen där ifrån! smile

johan1279 SidewaysMonkey
27 april 2012 · 56 Inlägg

adde_240 skrev:
ändrade planer för min del.... tagen av farbror blå igår när det gick lite brett... så böter på 1000 sen ombes på bilen så de e körförbud på den nu..

Intressant så de gav dig bara 1lax böter för o ett bre-ställ?

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"
Degerlunden
27 april 2012 · 42 Inlägg

johan1279 skrev:

adde_240 skrev:
ändrade planer för min del.... tagen av farbror blå igår när det gick lite brett... så böter på 1000 sen ombes på bilen så de e körförbud på den nu..

Intressant så de gav dig bara 1lax böter för o ett bre-ställ?

Tyckte också att det kändes lite. Måste ju finnas massor med grejer de kan bötfälla på, t.ex. vårdslöshet i trafiken! smile

Bjura_e30
27 april 2012 · 200 Inlägg

Degerlunden skrev:

johan1279 skrev:

adde_240 skrev:
ändrade planer för min del.... tagen av farbror blå igår när det gick lite brett... så böter på 1000 sen ombes på bilen så de e körförbud på den nu..

Intressant så de gav dig bara 1lax böter för o ett bre-ställ?

Tyckte också att det kändes lite. Måste ju finnas massor med grejer de kan bötfälla på, t.ex. vårdslöshet i trafiken! smile

Där jag bor ( utanför linköping) så har vi i alla tiden bara fått 1000 kr i böter hur brett o fort vi än åkt , vilken tid det än är på dygnet ,dom kallar det , " onödigt störande med motorfordon " smile

johan1279 SidewaysMonkey
27 april 2012 · 56 Inlägg

Bjura_e30 skrev:

Degerlunden skrev:

johan1279 skrev:

Intressant så de gav dig bara 1lax böter för o ett bre-ställ?

Tyckte också att det kändes lite. Måste ju finnas massor med grejer de kan bötfälla på, t.ex. vårdslöshet i trafiken! smile

Där jag bor ( utanför linköping) så har vi i alla tiden bara fått 1000 kr i böter hur brett o fort vi än åkt , vilken tid det än är på dygnet ,dom kallar det , " onödigt störande med motorfordon " smile

Fasiken vikken lyx:o jag ställde bara upp i en rondell, iof kanske inte så smart mitt på dan men de va så när att ta lappen från mig :s

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"
Bjura_e30
27 april 2012 · 200 Inlägg

johan1279 skrev:

Bjura_e30 skrev:

Degerlunden skrev:

Tyckte också att det kändes lite. Måste ju finnas massor med grejer de kan bötfälla på, t.ex. vårdslöshet i trafiken! smile

Där jag bor ( utanför linköping) så har vi i alla tiden bara fått 1000 kr i böter hur brett o fort vi än åkt , vilken tid det än är på dygnet ,dom kallar det , " onödigt störande med motorfordon " smile

Fasiken vikken lyx:o jag ställde bara upp i en rondell, iof kanske inte så smart mitt på dan men de va så när att ta lappen från mig :s

Fy satan , tur att dom inte är så griniga här nera smile

Shalle89
27 april 2012 · 705 Inlägg

Som kan ta dig på vårdslöshet i trafik, sen hur avlarligt de e beror på var polisen anser. Men du kan alltid överklaga.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
johan1279 SidewaysMonkey
27 april 2012 · 56 Inlägg

Shalle89 skrev:
Som kan ta dig på vårdslöshet i trafik, sen hur avlarligt de e beror på var polisen anser. Men du kan alltid överklaga.

Hur kan man överklaga om man sladdat o det är två lakrits-ränder i asfalten ^^?

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"
MeepMeep Finraggare
27 april 2012 · 2 381 Inlägg

Köra med öppen diff och skylla på en motorcyklist?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Fuzzer SMR | SM Racing
27 april 2012 · 651 Inlägg

24 timmar och 20 minuter kvar!

SM Racing
BMW E30 325 "Touring" (1990)
Skyline-Fille
27 april 2012 · 36 Inlägg

XL-Dempa skrev:
har en halv trasig låda liggandes till min r33 gtr om du vill kriga big_smile

Skyline-Fille skrev:

Dummle skrev:

Ska du ta han på trailer?

Får bli så tyvärr ;P får inte nya lådan förrns om 2 veckor.. sen måste vi ju bygga om kardantunneln också..

Redan beställt en ny monster låda som ska hålla för min effekt! :-) byggd för att bromsa ca 1000hk nu! :-)))

Men tack ändå! Hoppas vi ses där!

"Always know if the juice is worth the squeeze"
Nissan Skyline R34 "GT-R" "4-door GT-R" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang