kommer att bygga ett bra billjud som förhoppningsvis kommer gå att tävla med! och så blir det styling av bilen :)
Pontusvr6 skrev:tujbo skrev:Har du byggt lådan till dem basarna?japp jag ska inte tävla eller spela optimalt jag vill att det ska se snyggt ut
tujbo skrev:Har du byggt lådan till dem basarna?
tujbo skrev:Pontusvr6 skrev:tujbo skrev:Har du byggt lådan till dem basarna?japp jag ska inte tävla eller spela optimalt jag vill att det ska se snyggt ut Nej okej men basarna måste fortfarande ha rätt låda annars går dem sönder.
tujbo skrev:Jag vet ju ej lådans volym eller portens längd så jag har inte en aning därav att jag fråga
tujbo skrev:http://www.mds.se/sv/product/16343/Didital-Design-LE310-DD-Box-10Den lådan funkar till alla DD basar i 10"
tujbo skrev:Det blir ju att du får fördubbla portarean så blir det rätt.
tujbo skrev:Antingen jobbar dem med för lite eller för mycket luftmotstånd och det i sin tur kan skada basen.
Michkijn skrev:ser ju finemang ut!
_Johannes skrev:Looking good!
Pontusvr6 skrev:_Johannes skrev:Looking good! tack är ganska nöjd själv vet bara inte hur jag ska göra med sidorna
Pontusvr6 skrev:Nu tänkte jag dra igång igen blir att bygga ny låda och dra in mer ström i bilen