3187
Sök

Comfortline, Trendline eller vad?

681 Inlägg
10 februari 2012
Trådstartare
Hur kan jag ta reda på vad jag har för paket på min passat? Jag har tittat sälj information som finns på internet, men jag tycker inget stämmer överens riktigt...

Yellow bug!
1 640 Inlägg
11 februari 2012
Comfortline har oftast bussratt och "vanliga" stolar.
Trendline har oftast tre-ekrad sportratt samt "skålade" "sport" stolar.
Highline har oftast kromade lister och rails.

Det finns en massa koder i din instruktionsbok (en klisterlapp i pärmens insida) med bilens utrustning, hade en länk till en sida där du kunde skriva in dessa koder och få ut utrustning.  http://igorweb.org/equidec/Default.aspx

Men med tanke på att du såg ut att ha den tre-ekrade ratten, gissar jag på att du har en Trendline.

Elhissar fram/bak, ECC, och kylt handsfack är ju lite av grejerna som är från grunden.

Sen kunde man ju t.ex välja till teknikpaket osv, 12v uttag i bagaget m.m. Xenonljus.. har en försäljningsbroschyr till dessa Passater om du undrar över nåt..
Senast redigerat av Televerket (11 februari 2012)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

681 Inlägg
11 februari 2012
Trådstartare
Televerket skrev:

Det finns en massa koder i din instruktionsbok (en klisterlapp i pärmens insida) med bilens utrustning, hade en länk till en sida där du kunde skriva in dessa koder och få ut utrustning.  http://igorweb.org/equidec/Default.aspx

Men med tanke på att du såg ut att ha den tre-ekrade ratten, gissar jag på att du har en Trendline.

Elhissar fram/bak, ECC, och kylt handsfack är ju lite av grejerna som är från grunden.

Sen kunde man ju t.ex välja till teknikpaket osv, 12v uttag i bagaget m.m. Xenonljus.. har en försäljningsbroschyr till dessa Passater om du undrar över nåt..

Xenonljus har jag, 12v uttag i bagaget, sen har jag väl nå större stereo, men jag tror inte det är den största. för den största har väl navigator?

9 Inlägg
12 februari 2012
Du kan gå in på www.volkswagentillbehor.se och slå in regnr, där står de var du har under detaljer

har själv en passat 1.8t -03 trendline

Yellow bug!
1 640 Inlägg
14 februari 2012
iswal skrev:
Televerket skrev:

Xenonljus har jag, 12v uttag i bagaget, sen har jag väl nå större stereo, men jag tror inte det är den största. för den största har väl navigator?

Japp, den största hade navigator, fin stereo det! smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
14 februari 2012
Polto skrev:
Du kan gå in på www.volkswagentillbehor.se och slå in regnr, där står de var du har under detaljer

har själv en passat 1.8t -03 trendline

Vilken bra sida, fanns visst en för Skoda med wink

681 Inlägg
15 februari 2012
Trådstartare
jag hade trendline + lite annat

Yellow bug!
1 640 Inlägg
15 februari 2012
iswal skrev:

Du har 1,9TDin på 130hk med gissar jag på? Inte illa att hitta en som inte ens gått 20.000 mil smile

Har ju haft två stycken själv, en Comfortline och en Trendline, en fwd och en 4-motion. Fina bilar, fina motorer! Och bra utrustade för prislappen smile
Senast redigerat av Televerket (15 februari 2012)

681 Inlägg
15 februari 2012
Trådstartare
Televerket skrev:
iswal skrev:

Du har 1,9TDin på 130hk med gissar jag på? Inte illa att hitta en som inte ens gått 20.000 mil smile

Har ju haft två stycken själv, en Comfortline och en Trendline, en fwd och en 4-motion. Fina bilar, fina motorer! Och bra utrustade för prislappen smile

stämmer bra...men jag måste kolla om dom har lagt in något dieseltrim i den...
tycker det är extremt bra drag i den, fast det e klart, första gången jag har diesel...

Vet du vart dieseltrimet sitter om det finns där? är det något man ser när man öppnar motorhuven

Yellow bug!
1 640 Inlägg
17 februari 2012
iswal skrev:
Televerket skrev:
iswal skrev:

stämmer bra...men jag måste kolla om dom har lagt in något dieseltrim i den...
tycker det är extremt bra drag i den, fast det e klart, första gången jag har diesel...

Vet du vart dieseltrimet sitter om det finns där? är det något man ser när man öppnar motorhuven

Tycker dom är rätt pigga original smile Det vanligaste är väl en typ KCR-box isåfall, fast vart man pluggar in den vet jag inte riktigt, borde stå på deras hemsida smile

681 Inlägg
19 februari 2012
Trådstartare
jo, men jag tror inte jag har nåt trim just nu, och ändå tycker jag att den e pigg...hur ska den inte bli med chip

Yellow bug!
1 640 Inlägg
19 februari 2012
iswal skrev:
jo, men jag tror inte jag har nåt trim just nu, och ändå tycker jag att den e pigg...hur ska den inte bli med chip

Det blir väl ungefär lika med en nyare Passat med 170hästars dieseln, och dom skjuter på smile

681 Inlägg
19 februari 2012
Trådstartare
Televerket skrev:
iswal skrev:

Det blir väl ungefär lika med en nyare Passat med 170hästars dieseln, och dom skjuter på smile

med chip får man 160 hk

Sök