FYYYYY FAA******|\| vilken snygg V40... Den som var på dem första bilderna.. Är denna helt nybygd, eller varför har man inte sett den innan? Den kommer ju sopa banan me allt va volvo´s heter
FYYYYY FAA******|\| vilken snygg V40... Den som var på dem första bilderna.. Är denna helt nybygd, eller varför har man inte sett den innan? Den kommer ju sopa banan me allt va volvo´s heter
Är en S40 om man vill vara petig. Jo den e fin. Är Realcars gamla demobil som Nåkab-gänget byggt om åt en kille.
Själv så tycker jag nog att The One e snäppet värre.
Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?
Är en S40 om man vill vara petig. Jo den e fin. Är Realcars gamla demobil som Nåkab-gänget byggt om åt en kille.
Själv så tycker jag nog att The One e snäppet värre.
Har dom byggt på en combi då elle? Jag tror det är en V40 iaf..
En S40? =S Låter lite overkill att hänga på en V40 röv på en S40? Jag är lite mer åt d clena hållet, och är jävligt svag för rött, så denna V40 (S40) är optimal i mitt tycke..
Kennys bil är ingen S40, det är en V40. Bilen har varit ute på utställningarna i ett par år, men den har inte varit så mycket ombyggd innan. Jag har hjälpt Kenny en hel del med bilen. Den finns även här på Garaget om ni vill veta mer om den. http://www.garaget.org/?car=14811