Sen det här med att ställa bilar i olika "grupper", jänk/tyskstuk/ljud/ osv, det behöver man ju inte arrangera med funkisar och grejer, det kan ju var och en tänka på och ställa sig i den klunga där ens bil passar in om man nu vill!
Sen det här med att ställa bilar i olika "grupper", jänk/tyskstuk/ljud/ osv, det behöver man ju inte arrangera med funkisar och grejer, det kan ju var och en tänka på och ställa sig i den klunga där ens bil passar in om man nu vill!
/Salle
Ibland när ja kommer till vissa träffar så är det sortering på olika bilar. Det kan vara en viss typ av bilar å inte alla sorter som passar in, man kan stundvis känna sig bortkommen. BAM skall inte kännas så för någon! Om det står en rostig saab 9000 intill en Ferrari så är lyckan nådd! Jag vill en en galet skön mix av allt som rullar på 4 hjul. Det är de som kännetecknar Backyard Automeet. Alla skall passa in å kunna känna sig välkomna oavsett vilket åk man har. Andra träffar sorterar, det ligger inte i mitt intresse så ja kommer inte gå in för att sortera hela parkeringen. Sen om vissa väljer att grupper sig spelar ingen roll för min del, men jag kommer inte lägga ner tid på att dela upp i olika kategorier.
Förlåt Mr,Mr som skapade tråden och arrangerar detta uuunderbara möte - MEN!! Någon som är på karavan utgångspunkt Borås? Bara att joina längst vägen. Lugnt och stabilt. Nice and stylish...
Förlåt Mr,Mr som skapade tråden och arrangerar detta uuunderbara möte - MEN!! Någon som är på karavan utgångspunkt Borås? Bara att joina längst vägen. Lugnt och stabilt. Nice and stylish...
Det är ingen dum ide! Förra året så var det typ 6 olika karavaner som kom till träffen från olika håll! Go for it! Arrangera and make it look good!