Tycker du skall satsa på klarröd med en massa svart kolfiber och svarta volk fälgar och svart inredning med röda sömmar
håller med ovanstående!! Röd gör sig mycket bra på supra om man lägger till alla detaljer och inte bara låter hela bilen försvinna in i orginal look och bara röd lack!
Kör ifrån mig om du kan . . . . . Allt under 500 Häster kallas för START MOTORER !
* * * BESTÄLL DINA MICKEY THOMPSON, 070 - 52 90 900, mickey.thompson@home.se
Matt armé-grön. Hur många supror har den färgen? Tycker jag sett många supror i färgerna som Crazy_Duck rekommenderar, men håller med om att du borde köra på någon ovanlig färg
Jag tycker att mattsvart bara funkar på bilar som ser elaka ut, supran är mer av vacker design!
Själv är jag frälst i två eller trefärgat. Svart med röd eller svart med orange är två bra kombinationer. Blått med vitt funkar rätt bra det också! Vill man gå balistic så funkar grön med lila Gul och röd är också läckert men kan vara svårt att få till bra
Det här är den snyggaste färgsättningen ever i min åsikt:
Varför vill alla ha matta färger? Tycker de va så förra årets grej Sen hur är med matta färger om bilen skall stå utomhus en tid? Tänker jag tycker alltid fåglar gillar skita på mina bilar
Varför vill alla ha matta färger? Tycker de va så förra årets grej Sen hur är med matta färger om bilen skall stå utomhus en tid? Tänker jag tycker alltid fåglar gillar skita på mina bilar
nr1
det började komma matta färger för något år sedan och det bara ökar så snart är det så vanligt att det är ute igen men jag skulle inte säga att det redan är ute. många nya biltillverkare har matta bilar på olika mässor osv. vi kommer nog få se mer av sånt helt klart!
nr2 man lägger en matt klarlack så klarar sig bilen hur bra som helst för väder och vind