2444
Sök

Inför: Meet of the Month #1 2012-05-05 Norrköping Uppdate 2012-03-13

The Ultimate Climax Route
419 Inlägg
11 april 2012
Kan det gillas vart är knappen.....
jessicas skrev:
Kommer väl med nya pärlan. smile

253 Inlägg
12 april 2012
Är det på kolmådrens parkering som man får leka av sig utan att behöva vara nervös över farbror blå ? har bara varit Ica o då har dom varit i farten ordentligt. och så vill man ju vara en bit ifrån alla fina bilar.

570 Inlägg
12 april 2012
Zeero skrev:
Snart är det dags! smile

fan va härligt wink kul att mitt ljud bygge från audin va med i filmen wink 1,50 wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

Permanently Banned
343 Inlägg
12 april 2012
kleinis skrev:
Är det på kolmådrens parkering som man får leka av sig utan att behöva vara nervös över farbror blå ? har bara varit Ica o då har dom varit i farten ordentligt. och så vill man ju vara en bit ifrån alla fina bilar.

Dom kommer dit med. Du får passa på när dom inte ser bara..

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!

253 Inlägg
12 april 2012
TurboTias skrev:
kleinis skrev:

okej vi får fixa en plats där dom inte är på smile

Team Radioactive
166 Inlägg
12 april 2012
ses där ! smile

Team Radioactive

TEAM RADIOACTIVE
467 Inlägg
12 april 2012
kleinis skrev:

kom dit tidigt så ska du se att det är lugnt, tar en stund för dem att komma dit om dem ens bryr sig.
sist kom dem när vi skulle åka inåt endå

253 Inlägg
12 april 2012
barenhoff skrev:
kleinis skrev:

kom dit tidigt så ska du se att det är lugnt, tar en stund för dem att komma dit om dem ens bryr sig.
sist kom dem när vi skulle åka inåt endå

okej då ska jag försöka att komma i tid så ni får en bil till o kolla på smile brukar ju bara svårt när man ska börja tvätta bilen sekunderna innan smile

Bas älskare
716 Inlägg
12 april 2012
5.e maj.. fan jag har ju körkort runt den 14-15e kanske tongue blir 18 den 13.e.. HAHA tongue Men kommer nog ner ändå med syrran

German Engineering
9 083 Inlägg
12 april 2012
Skoj att MoM #1 kommer igång, men tyvärr krockar det med lagligt streetrace i Västerås.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

246 Inlägg
12 april 2012
kleinis skrev:
TurboTias skrev:
kleinis skrev:

Dra upp ett STORT party tält så ser dom inte !

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3

253 Inlägg
12 april 2012
The_Bunny skrev:
kleinis skrev:
TurboTias skrev:

Burnout tältet var en bra ide men frågan är om dom kommer o stanna utanför eller gå in .

nej vi får vara lunga o fina så vi får ha träffar utan att det ska bli stora problem med polisen, det är ju redan svårt att hålla sig sams med farbror blå. Vilket jag tycker är tråkigt då förstörelse oftast brukar ske på kvällar då det inte är träffar.

246 Inlägg
12 april 2012
kleinis skrev:
The_Bunny skrev:
kleinis skrev:

Burnout tältet var en bra ide men frågan är om dom kommer o stanna utanför eller gå in .

nej vi får vara lunga o fina så vi får ha träffar utan att det ska bli stora problem med polisen, det är ju redan svårt att hålla sig sams med farbror blå. Vilket jag tycker är tråkigt då förstörelse oftast brukar ske på kvällar då det inte är träffar.

Vi tar väll inträde för alla klädda i blått?

253 Inlägg
12 april 2012
The_Bunny skrev:
kleinis skrev:
The_Bunny skrev:

helt klart detta lär betala böterna man får sedan :S

Odåga
45 Inlägg
12 april 2012
vetefan om man inte ska ta och försöka ta sig neråt... smile

huvudsaken är inte att kämpa väl utan att vinna :)

246 Inlägg
12 april 2012
kleinis skrev:
The_Bunny skrev:
kleinis skrev:

helt klart detta lär betala böterna man får sedan :S

Och där kom pessimisten som tror att detta var allvarligt... big_smile

407 Inlägg
12 april 2012
salmonizer skrev:
vetefan om man inte ska ta och försöka ta sig neråt... smile

Klart du ska ner, en annan ska ju ner så jag tycker du ska ner wink

90 Inlägg
13 april 2012
Om de nu blir att sätta upp soppsäckar och sådär så ställer jag upp på städning efteråt.

Och angående lekande på kolmården's parkering så går de finfint wink la lite lakrits med corvetten på sista träffen förra året har jag för mig wink vore kul om nån möjligtvis hade nån bild på de!

90 Inlägg
13 april 2012
Om de nu blir att sätta upp soppsäckar och sådär så ställer jag upp på städning efteråt.

Och angående lekande på kolmården's parkering så går de finfint wink la lite lakrits med corvetten på sista träffen förra året har jag för mig wink vore kul om nån möjligtvis hade nån bild på de!

Sök