2254
Sök

Inför: Meet of the Month #1 2012-05-05 Norrköping Uppdate 2012-03-13

21 Inlägg
30 april 2012
det kommer nog en hel del folk ska ni se hoppas träffarna blir lika om inte ännu mer lyckade en förra året o farbror blå är bättre att han jagar bovar smile

2 Inlägg
30 april 2012
Såklart man kommer, tradition ju!

87 Inlägg
30 april 2012
Jag kommer! big_smile Blir karavan från Linköping också. Se tråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=244975

954 Inlägg
1 maj 2012
ja kommer se om ja hinner fixa någe mer med ljudet tongue

Lindén
122 Inlägg
99 Inlägg
1 maj 2012
haha Väderleksrapporten verkar inte lovande för lördagen iaf :-) Runt 2 grader med risk för snö o regn.. Seriöst i maj? =d

258 Inlägg
1 maj 2012
Jetti skrev:
haha Väderleksrapporten verkar inte lovande för lördagen iaf :-) Runt 2 grader med risk för snö o regn.. Seriöst i maj? =d

lite halvtråkigt med tanke på vad vi har för väder nu och vad det ska vara efter helgen....

enpetar-klubben

253 Inlägg
1 maj 2012
Jetti skrev:

Vad kollar du på för väder ?

Yr.no säger att det sak regna på dagen och sluta innan klockan 8a  och vara 8 grader på natten smile

http://www.yr.no/sted/Sverige/%C3%96ste … arsel.html

258 Inlägg
1 maj 2012
kleinis skrev:
Jetti skrev:

Vad kollar du på för väder ?

Yr.no säger att det sak regna på dagen och sluta innan klockan 8a  och vara 8 grader på natten smile

http://www.yr.no/sted/Sverige/%C3%96ste … arsel.html

Kollade man igår så stod de snö o regn smile

enpetar-klubben

CREW FTR
435 Inlägg
2 maj 2012
ni som vart med förr, är de värt att titta ner från stockholm?? tänkte inviga mitt nya åk:)

FUCKTARD RACING CREW

87 Inlägg
2 maj 2012
Varför är inte träffen på fd Onoff parkeringen? Den stänger väl inte förens senare? Om jag inte minns fel så var vi där någon gång förra året.

87 Inlägg
2 maj 2012
cruel88 skrev:
ni som vart med förr, är de värt att titta ner från stockholm?? tänkte inviga mitt nya åk:)

Är vädret fint så kan det vara väl värt en utflykt tycker jag. smile

Snickare
407 Inlägg
2 maj 2012
ee skrev:
Varför är inte träffen på fd Onoff parkeringen? Den stänger väl inte förens senare? Om jag inte minns fel så var vi där någon gång förra året.

dom brukar ju stänga tidigare ibland när dom vet att vi ska komma.

99 Inlägg
2 maj 2012
cruel88 skrev:

Jorå, det är värt :-) Var ner dit förra året och det är helt klart en träff värd att se :-) Bara vädret tillåter förstås ;D

87 Inlägg
2 maj 2012
Andersson_T5 skrev:
ee skrev:

dom brukar ju stänga tidigare ibland när dom vet att vi ska komma.

jaha... vilka glädjedödare...

CREW FTR
435 Inlägg
2 maj 2012
Jetti skrev:
cruel88 skrev:

Jorå, det är värt :-) Var ner dit förra året och det är helt klart en träff värd att se :-) Bara vädret tillåter förstås ;D

då tittar ja ner med det nya inköpet:D hämtar den imorrn så blir jungfru resan för mig:D

FUCKTARD RACING CREW

99 Inlägg
2 maj 2012
cruel88 skrev:
Jetti skrev:
cruel88 skrev:

då tittar ja ner med det nya inköpet:D hämtar den imorrn så blir jungfru resan för mig:D

Vad ere för nåt då! big_smile

CREW FTR
435 Inlägg
2 maj 2012
Jetti skrev:
cruel88 skrev:
Jetti skrev:

Vad ere för nåt då! big_smile

Svart audi RS4 - 2001:D

FUCKTARD RACING CREW

602 Inlägg
3 maj 2012
Jag kommer big_smile hoppas man får med sig en del av klubben big_smile

Sök