Jetti skrev:haha Väderleksrapporten verkar inte lovande för lördagen iaf :-) Runt 2 grader med risk för snö o regn.. Seriöst i maj? =d
kleinis skrev:Jetti skrev:haha Väderleksrapporten verkar inte lovande för lördagen iaf :-) Runt 2 grader med risk för snö o regn.. Seriöst i maj? =dVad kollar du på för väder ? Yr.no säger att det sak regna på dagen och sluta innan klockan 8a och vara 8 grader på natten http://www.yr.no/sted/Sverige/%C3%96ste … arsel.html
cruel88 skrev:ni som vart med förr, är de värt att titta ner från stockholm?? tänkte inviga mitt nya åk:)
ee skrev:Varför är inte träffen på fd Onoff parkeringen? Den stänger väl inte förens senare? Om jag inte minns fel så var vi där någon gång förra året.
Andersson_T5 skrev:ee skrev:Varför är inte träffen på fd Onoff parkeringen? Den stänger väl inte förens senare? Om jag inte minns fel så var vi där någon gång förra året.dom brukar ju stänga tidigare ibland när dom vet att vi ska komma.
Jetti skrev:cruel88 skrev:ni som vart med förr, är de värt att titta ner från stockholm?? tänkte inviga mitt nya åk:)Jorå, det är värt :-) Var ner dit förra året och det är helt klart en träff värd att se :-) Bara vädret tillåter förstås ;D
cruel88 skrev:Jetti skrev:cruel88 skrev:ni som vart med förr, är de värt att titta ner från stockholm?? tänkte inviga mitt nya åk:)Jorå, det är värt :-) Var ner dit förra året och det är helt klart en träff värd att se :-) Bara vädret tillåter förstås ;Ddå tittar ja ner med det nya inköpet:D hämtar den imorrn så blir jungfru resan för mig:D
Jetti skrev:cruel88 skrev:Jetti skrev:Jorå, det är värt :-) Var ner dit förra året och det är helt klart en träff värd att se :-) Bara vädret tillåter förstås ;Ddå tittar ja ner med det nya inköpet:D hämtar den imorrn så blir jungfru resan för mig:DVad ere för nåt då!
cruel88 skrev:Jetti skrev:Jorå, det är värt :-) Var ner dit förra året och det är helt klart en träff värd att se :-) Bara vädret tillåter förstås ;Ddå tittar ja ner med det nya inköpet:D hämtar den imorrn så blir jungfru resan för mig:D
Jetti skrev:Jorå, det är värt :-) Var ner dit förra året och det är helt klart en träff värd att se :-) Bara vädret tillåter förstås ;D