Angående: Karavan till Elmia från Avesta 6/4-12

Beelze
4 april 2012 · 134 Inlägg

DalaStance skrev:
säger som nån sa tidigare, lite synd att ni åker så tidigt på morgonen på fredag, Jag och några till åker från Mora runt 9 tiden, för vi ska bara ta de chill på fredagen å in på mässan på lördag, därav lite senare avgång

tyvärr är det svårt att få det att passa in så att det passar för alla hmm några vill gå på mässan på fredag och andra på lördagen smile

Beelze
4 april 2012 · 134 Inlägg

En liten uppdatering!

Har kollat runt lite om hur vi gör med vila osv.
Första stopp blir i Örebro -eurostop/statoil. blir en liten bensträckare där, och så inväntar vi den som ev har hamnat efter lite.

Andra och sista stopp blir i Mjölby -mcdonalds/burger king. där blir det att äta lite för dom som är hungriga big_smile

PMPerformance
5 april 2012 · 2 266 Inlägg

DalaStance skrev:
säger som nån sa tidigare, lite synd att ni åker så tidigt på morgonen på fredag, Jag och några till åker från Mora runt 9 tiden, för vi ska bara ta de chill på fredagen å in på mässan på lördag, därav lite senare avgång

Jag plus full bil drar 11-12 tiden från rättvik tänkte åka ner senare och se mässan på eftermiddagen sen blir de lite uteliv i jönköping innan hemfärd

svetsdiff !!!
dahlan144
5 april 2012 · 40 Inlägg

Ja själv så ska vi stanna till i Örebro och hämta lite saker sen åker vi vidare

gasar tills det rasar
Volvo Amazon kombi "Långtids projektet" (1966)
Volvo Pv 544 "Lilla Elin" (1960)
Volvo V70 "Gråsuggan" (2000)
pazmhu
5 april 2012 · 14 Inlägg

Åker runt 6 ifrån Borlänge så fullt möjligt att jag hoppar på eftervägen smile

Wiesel dB Jägare!
6 april 2012 · 732 Inlägg

Låter kanon! smile

Sonnback
6 april 2012 · 502 Inlägg

Vi åker senast klockan 6 imorgon (lördag) för att möta upp en karavan i Örebro som åker mellan 7 och 8, om vi inte hinner dit innan dom åker så kommer dom att stanna till strax efter askersund, så hojta till om någon vill hänga på denna karavan big_smile



http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 21&p=1

HoxR
11 april 2012 · 37 Inlägg

vart ligger filmerna å bilder från karavanen? smile

HoxR
23 april 2012 · 37 Inlägg

äre ingen som har bilder/filmer?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang