Absolut ingen dum idé, firman har tajt samarbete med svartviksskroten, ska höra om man får låna ena sidan och prova vad som behövs göras. Tack för tipset, ska genast börja spåna i det.
Kapa o svetsa är jag inte ett dugg rädd för, det är ju än så länge bara en rishög
Väntar på motordetaljer som fastnat i skara och går vidare imorrn, hoppas jag får dom innan helgen så blir det en platta bärs och massa montering
Annars är det lungt, vill inte slipa rost med motorn öppen heller, pysslat lite invändigt med panelerna mest och köpt material för att färdigställa det mesta rätt snabbt. Imorrn åker nog kapen i fronten iallafall, är osäker än hur det ska bli men troligen blir det luftkanalerna från en 540 som sitter längst ner på den fronten som ska på min + omgjorda galler.
Väntar på motordetaljer som fastnat i skara och går vidare imorrn, hoppas jag får dom innan helgen så blir det en platta bärs och massa montering
Annars är det lungt, vill inte slipa rost med motorn öppen heller, pysslat lite invändigt med panelerna mest och köpt material för att färdigställa det mesta rätt snabbt. Imorrn åker nog kapen i fronten iallafall, är osäker än hur det ska bli men troligen blir det luftkanalerna från en 540 som sitter längst ner på den fronten som ska på min + omgjorda galler.
fan vilket coolt projekt vart kommer den där värstingen att glida runt sen då ? vill ju se den live eller på film
Väntar på motordetaljer som fastnat i skara och går vidare imorrn, hoppas jag får dom innan helgen så blir det en platta bärs och massa montering
Annars är det lungt, vill inte slipa rost med motorn öppen heller, pysslat lite invändigt med panelerna mest och köpt material för att färdigställa det mesta rätt snabbt. Imorrn åker nog kapen i fronten iallafall, är osäker än hur det ska bli men troligen blir det luftkanalerna från en 540 som sitter längst ner på den fronten som ska på min + omgjorda galler.
fan vilket coolt projekt vart kommer den där värstingen att glida runt sen då ? vill ju se den live eller på film
fan duuu kollade nyss hemsidan du länka till nummret är ju 060- området kanske man får se bilen live då bor ju strax utanför sundsvall jag också
Jodå, den kommer gå i Sundsvall. Just nu glider vi dock runt i andra demobilen, guldfärgad ford focus och även den bestyckad med stereo modell äckligt högspelande
Jodå, den kommer gå i Sundsvall. Just nu glider vi dock runt i andra demobilen, guldfärgad ford focus och även den bestyckad med stereo modell äckligt högspelande
30;e kommer den troligen finnas på MDS i sundsvall och tävla lite, beror på om vi får till kammarna, dock kommer det inte vara någon lack eller styling på den då
Hur blir de när du ska ha i 850csi motorn..passar den rakt i? Diggar detta bygget grymt mkt! Tack för att du ger oss BMW fantaster nått att tråna efter!
Hur blir de när du ska ha i 850csi motorn..passar den rakt i? Diggar detta bygget grymt mkt! Tack för att du ger oss BMW fantaster nått att tråna efter!
Enda som är bolt-on är motorfästena Rent utseendemässigt och hur motorerna är uppbyggda är det likadant, däremot skiljer sig styrboxarna och placeringen av endel prylar.
Håller nu på att undersöka hur mycket som verkligen behöver lyftas över, bottendelen är vad jag sett istort sett identiska, delvis topparna också, förutom större cylindervolym och andra kolvar. Rent generellt kan man säga att allt är lika förutom att 750 har 5,0 liter och 850 har 5,8 liter och att styrboxarna skiljer sig.