hm ja bilen är till salu, har fått min första stora sponsor på BMW'n som ska börja fixas med, så volvon får flytta sig vidare till nån bra ägare, tackar för mig å alla som har gillat och hejjat på mig i denna tråd. Snart startas det en byggtråd på min bmw e34, och det blir nog skoj det oxå.
Jo är sant..men det blir "all the way" med BMW'n..visade upp bilen igår och det första blir helt ny lack, sen motor osv..vill ställa ut den som sagt, behöver inte vara nåt vansinnes hästars monster, men kommer att flytta på sig, fast med stil..så jag ser verkligen fram emot dettta. Jag vågar inte säga så mycket ännu men, pappren är skrivna, så ska bara göra klart min projektplan för att ragga flera sponsorer..så håll hög ohms spridarna för mig! )..men all info kommer att finnas här snart hoppas jag.
Med denna bild betyder det att det gick åt helvete att sälja bilen, folk verka tycka jag är dum i huvet att vilja ha tillbaka lite pengar på skiten..men men..så nu är det fullt ös igen..bygger vidare på den..behåller den!
Jag kanske blir ensam om att tycka det här men synd att du inte blev av med denna. Grymt jobb o så med 855'an, men såg verkligen fram emot BMW-projektet
Jag kanske blir ensam om att tycka det här men synd att du inte blev av med denna. Grymt jobb o så med 855'an, men såg verkligen fram emot BMW-projektet
e34a projektet är inte avfärdat ännu, har bara inget garage just nu, så den står parkerad och avställd. hehe