P-K skrev:
men att det blev ett sånt jävla liv för en liten skitsak?
dessa kvinnor har att vara snygga som yrke. klart man får kritisera dem. är ju ingen skillnad mot att säga att hon är ful mot att säga att tex kooz gör fula bilar. För en del personer är kooz bilar riktiga mästerverk och för andra rena skiten. en blandad sak som alla borde få ha en egen åsikt om.
dessa kvinnor har som yrke att bli riktigt snygga och ställa ut sig. sen om en del tycker att dom har gjort fel med utseendet och att det är rena skiten så borde dem få tycka det?
men jaja. det är bara dumt att diskutera en sån sak då alla kommer ha olika åsikter om det hela.
och till saken. vad tyckte folket om kooz bil? tyckte det var riktigt cool byggt med roliga funktioner även om hans stil inte faller mig i smaken. imo så borde han skippat neonet i fälgarna och gjort inredningen i lite mer diskreta färger. men gillade färgen!
http://www.youtube.com/watch?v=NcBegQCTCPQden första bilen är kooz bil för er som ej vet.
Kooz bil; kolla linjen över tanklocket..är det jag som är snedögd eller är linjen helt rak medans den skulle ha varit aningen rundad?
Och ja. Den blinkar för övrigt. Det är en massa videoskärmar i bilen. Se på fan. Det är ett enormt kjolpaket på den också..tror jag har sett detta förr.
Dock var det mindre originellt att bilen är svart. Tog färgen slut eller kände han bara för att göra något annorlunda?
Betyg; en tvåa på en femgradig skala.
Edit; Usch vad jag kände mig gnällig nu, men han har varit med i matchen allt för länge nu för att vara kvar i det här stadiet. Jag säger inte att jag är bättre, och jag säger inte att han är dålig på just det han gör, men tänk om han kunde tänka om, tänka nytt?
Senast redigerat av Mack (10 april 2012)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.