låt den i tanken sitta kvar och koppla den till en cachetank, och sen montera en extra pump.
jag köpte 044 kopian på streetpower.se och den är verkligen bra för dom pengarna
Okej, låter som ganska mycket mer jobb och utgifter för den saken, blir det så mycket bättre att göra på det viset du nyss beskrev?
beror på vilken effekt du vill köra med, att ha catchtank är lite overkill för 300 hk, det är ju säkrare om pumpen i tanken inte skulle orka pumpa fram eller om den skulle missa suga lite, på drifting så är det ju bra att ha när det skumpar och sånt så du inte få missar i soppa systemet
riktigt prisvärda pumpar hittar du på http://spridare.com/Pumpar.html köp en sån intank pump han säljer så klarar du dig bra sen. Jag körde med sån i min e30 innan jag bytte till fuelcell
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
riktigt prisvärda pumpar hittar du på http://spridare.com/Pumpar.html köp en sån intank pump han säljer så klarar du dig bra sen. Jag körde med sån i min e30 innan jag bytte till fuelcell
att köra med cachetank har ju inget med effekten att göra. det bör man alltid ha vid aktiv körning, får man luft i systemet så kan det bli dyrt i längden
riktigt prisvärda pumpar hittar du på http://spridare.com/Pumpar.html köp en sån intank pump han säljer så klarar du dig bra sen. Jag körde med sån i min e30 innan jag bytte till fuelcell
att köra med cachetank har ju inget med effekten att göra. det bör man alltid ha vid aktiv körning, får man luft i systemet så kan det bli dyrt i längden
Okej, jo det är ju sant Du har en bra poäng där. Och tack för tipset!
riktigt prisvärda pumpar hittar du på http://spridare.com/Pumpar.html köp en sån intank pump han säljer så klarar du dig bra sen. Jag körde med sån i min e30 innan jag bytte till fuelcell