Tänkte meddela folk att jag tror den här silvriga X5 som folk hatar blev tagen. CA 10 minuters bilfärd mot stan såg jag en exakt identisk X5 som var stoppad av 3 polisbilar, föraren blev precis arresterad och placerades i polisbilen, och poliserna höll ett snack med passageraren.
Tänkte meddela folk att jag tror den här silvriga X5 som folk hatar blev tagen. CA 10 minuters bilfärd mot stan såg jag en exakt identisk X5 som var stoppad av 3 polisbilar, föraren blev precis arresterad och placerades i polisbilen, och poliserna höll ett snack med passageraren.
Jag hoppas det var han! Jag har nog aldrig sett någon köra så jävla vansinnigt på en bilträff förut...hade han tappat (mer) av kontrollen över bilen hade den nog voltat ända in på IKEA parkeringen, så det var inte bara folket som stod längs med börnar-rakan som låg risigt till när han höll låda. I övrigt tycker jag att det var en kanonträff, stor eloge till arrangörerna! fick tyvärr tigga skjuts dit då min bil fortfarande står på lackverkstad efter skadegörelse