JosefinJustin skrev:
OBS OBS OBS!! Träffen är flyttad till Mekonomen i Birsta från Biltema men tid och datum är det samma! Sprid vidare. Fler klasser är kanske också på G mer info om detta när allt det är klart med sponsorer.
Sundsvallsträffen är Lördagen den 28 Juli -2012 10.00-15.00 på Mekonomen´s parkering i Birsta Lärlingsvägen 1 för dig som är intresserad av stylade bilar.
Jag anordnar denna träff ihopp om att kunna samla oss med ett brinnande intresse för stylade bilar och år för år göra träffen större och större i en stad där vårat intresse gärna hamnar i skymundan, vill du vara med och utveckla detta? kom då gärna till oss den 28 Juli -2012.
Realcar är på, och kommer att komma och visa upp några av deras fina demobilar
Utställning och bastävling med fina priser!
Klasserna kommer att vara indelade:
1,2,3:a Europé
1,2,3:a Japsare
1,2,3: Tjejbygge
1,2,3: Bastävling ( 100kr )
1:a The most outstanding
1:a Peoples choice
Pris till långväga gäst.
Om du inte har möjlighet till att vara med och tävla så kom och inspireras, ställ frågor till ägarna och självklart rösta fram den du tycker ska vinna.
Låt barnen komma och måla av sin favorit bil där varje teckning belönas med en liten överraskning ( 1 teckning per barn ).
Kostnader: 50kr per bil som anmäler sig innan den 25/7.
100kr om man anmäler sig på plats ( i mån av plats )
Om du vill ha el så måste du anmäla det innan den 25/7 kostnad 50kr
Bastävlingen: 100kr
Om du som tjej vill ställa upp i både t.ex tjejklassen och Europé-klassen så blir det dubbel anmälningsavgift, för rättvisans skull.
![smile](img/smilies/smile.png)
All betalning sker kontant på plats.
Tidiga anmälningar uppskattas så man kan planera träffen till det bästa.
Anmälan sker till min mail adress: sundsvallstraffen2012@hotmail.se (Lägg märke till att det är: .se och inte .com)
Skriv där då:
* Bilmärke och modell
* Namn och telefonnummer
* Om du vill medverka i både utställning och bastävling.
* Tjej? Vilka klasser vill du ställa upp i?
* El?
* Info om bilen
* Bifoga gärna en bild.
Jag bekräftar när ditt mail har kommit fram.
Du som bara vill komma och ställa upp i bastävlingen anmäl dig ändå!
Hoppas vi ses! Vid frågor ring Josefin Justin 072-5488428