Man kan ju ha en åsikt och låta andra människor ha en annan åsikt utan att börja bråka om det. Jag gillar vingar på vissa bilar, men inte alla vingar, vissa är fula och vissa är snygga. Jag gillar euro/japs bilar mer än jänkare men jag hatar inte jänkefolk (Brukar även kommentera fina jänkebilar här när de är i bra skick, uppskattar ändå de allra flesta bilar i bra skick oavsett ursprung) för det, gillar de sina bilar så får de väl göra det men börjar någon argumentera med mig om det så kan jag gärna argumentera om varför jag gillar det och varför jag inte gillar det andra men att gå till personliga påhopp och bli otrevlig är bara onödigt. Sedan är ju Sverige klagolandets metropol, folk klagar ju på ingenting, måste bero på att folk här har det alldeles för bra generellt sätt och måste klaga på något bara. Avundsjuka och klagande, det är svenskar bra på
Något som jag hatar med svenskar är att klaga på skitsaker, helt oviktiga saker och då är jag helt genetiskt Svensk själv med Svensk morsa och farsa samt mor och farföräldrar. Gillar dock inte allt klagande som är. Tycker att det är mycket såhär på detta forum att om man har olika åsikter och börjar argumentera och håller på att förlora ett argument, ja istället för att bara acceptera det och säga "fine, vi har olika åsikter och du har rätt i mycket av vad du säger" så blir det påhopp och aggressioner istället vilket är sjukt tråkigt och bidrar till dålig stämning. Sedan har folk extremt svårt att se skillnad på negativ kritik och konstruktiv kritik här, och som Slash sa, folk som inte tål kritik.
Sedan har vi ju ett gäng här på gorg, inga nämn nämnda men de har en riktig översittarattityd och ser ner på folk samt idiotförklarar för "dumma" frågor men alla är vi väl nya någon gång. Det är väl därför forumet finns? För att hjälpa folk i första hand. Över internet är alldeles för många kaxiga, det är tragiskt..
Sett flera st som lagt ut bilder på sina effektsiffror och bänkpapper som bara får till svar "nä, det där är omöjligt", "fel på bänken" etc istället för att fråga hur de lyckats fått ur så bra effekter ur små turbos eller vad de använt för typ av bromsbänk. Många här verkar lida av mindervärdeskomplex och därför behöver de trycka ner andra och andras bilar för att själv känna sig bra. Inte ok! Så upplever jag att det ofta kan vara här iaf.