Skickade mejl till Fredrik på Coiloverkungen och länka till bimmers sidan och den e-mejl adressen där . Handla mina coilovers där och fick skit bra service. Vore trevligt om dom kunna komma.
nu har jag bjudit in en riktigt rå låtande v8 ur en M5:a. inga extrema ljud utan en ilsken V8. Killen behöver nya fälgar till denna E39:a så han hoppas på att hitta det rätta på plats.!
Hoppas jag med. Underbart tillfälle å göra reklam för sina produkter gö. Han skull kolla om han kunde skicka iväg några av deras bmw bilar fick jag till svar. Skrev att han får kontakta dej i så fall.
Det kommer bli VÄLDIGT skoj att avslöja t.ex. vilka företag som kommer, vilka medier som kommer, vilka "specialare" som kommer den 15 september!!
Vi gör detta när så gott som allt är på plats.
Det DU ska göra, är att anmäla dig till evenemanget på Facebook (om du har Facebook), sprida infon till alla du känner som kör BMW, samt om du vill, följa med någon av alla samåkningar som går till träffen från olika städer i Sverige.
Dagens "bara sådär" skedde när jag var med barnen och gungade i lekparken. Det kommer fram en kille som skakar hand och säger att han vill anmäla sin banpreppade Z3 M Coupé till bankörningen den 15 september!!
Sjukt kul!
Du som är bara liite sugen att köra bana, anmäl dig NU!