Aa precis ska tänka på det tänkte på en sak också, kan man inte ha en separat behållare för handbromsen? Typ vid fuelcellen i bagageutrymmet?
jag har testat detta & det funkade ej för mig iaf. varje gång man drar i handbromsen så trycks det upp en minmal mängd vätska o till slut poppar locket till behållaren loss.
Aa precis ska tänka på det tänkte på en sak också, kan man inte ha en separat behållare för handbromsen? Typ vid fuelcellen i bagageutrymmet?
jag har testat detta & det funkade ej för mig iaf. varje gång man drar i handbromsen så trycks det upp en minmal mängd vätska o till slut poppar locket till behållaren loss.
Okej skumt, borde inte bli så om det är lufthål i behållaren Och om man inte fyller hela behållaren med bromsvätska:)
Nej, dom är bygga så att bult mönstret ändrars, är 4 bult på bilen och 4 bult på spacerna, men fälgen är 5 bultat
du kör en bult igenom fälgen och spacern eller? om man tänker på bilden
Nej, spacern sätter jag fast med 4 bultar som har samma bult mönster Som navet, sen så sitter det pinbultar ut från spacern som har samma bult mönster som fälgen Som jag skruvar fast färgen på:) Så spacern ändrar bult mönster bara, men är fortfarande 4 bult Fast fälgen är 5 bultad. Så fälgen kommer sitta fast med 4 bulta fast Den borde sitta fast med 5.
Varför använda bult? Bult har inga gänger, bult slår man i Skruv där emot, det finns i alla storlekar!
Nu håller jag inte med dig där riktigt sök på bult på google ska du se att dom har gängor, hehehhe
Haha förstår varför trodde inte det heller först men så är det, utbildar mig till drift och underhållstekniker Men idag säger dem flesta "bult" till skruv :p
Blev en road tripp till Stockholm idag för att hämta en m20b25 motor, fick den för ett grymt pris och riktigt schysst han som sålde den! Nu är inredningen nästan klar, fattar bara en stol till, bur, bälten och durkplåt. (så klart lite små saker också)
Verkar också som en ny sponsor är på gång, fick ett mejl idag från www.an88.se Aldrig hört talas om sidan men dom verkar ha fina grejer!
Lite bilder:
Sen en liten fråga till er, tar det lång tid för er att ladda upp mina bilder här? för isf får jag ändra på det
Nej, dom är bygga så att bult mönstret ändrars, är 4 bult på bilen och 4 bult på spacerna, men fälgen är 5 bultat
Nej, spacern sätter jag fast med 4 bultar som har samma bult mönster Som navet, sen så sitter det pinbultar ut från spacern som har samma bult mönster som fälgen Som jag skruvar fast färgen på:) Så spacern ändrar bult mönster bara, men är fortfarande 4 bult Fast fälgen är 5 bultad. Så fälgen kommer sitta fast med 4 bulta fast Den borde sitta fast med 5.
Får bli en mini update. Va nyss iväg och hämtade handbromsventilen, kan meddela att den inte ser ut att kosta 1200kr, ser mer ut som en 200kr produkt..
Inredningen börjar bli klar den å! Börjar bli riktigt nöjd med den, bara bur och en till stol kvar nu
Ett team från Gävle med namnet "Team white smoke racing" har nu börjats bildats, vi är just nu 3 stycken men fler hoppas vi på! Och därmed har An88.se valt att sponsra hela teamet, kommer bli kanon!