MarianaMill skrev:
HereComesTrouble skrev:
DDESIGN skrev:
Att få mycket körtid är väl aldrig dåligt?
Utställningar kan jag hålla med om att hålla intensiva och korta, men när det är både körning och utställning så tycker jag personligen att mer tid bara är bra
![smile](img/smilies/smile.png)
Absolut inte, syftade på själva uppvisnings delen av driftingen.. Kanske trist att visa upp sin körning för 4st..
Utställnings tid mellan 08.30-1800 känns väldigt länge för att vara i kvarntorp.
Måste nog göra ett inlägg här, förstår inte varför man för in negativ energi istället för att lyfta ett positivt tänkande angående att det finns en sådan tillställning på nära håll, vad du menar med 4 st som ska se körningen är mycket illa tänkt, och som jag nämnt tidigare, så har vi en ca tid och det för arrangemanget inte sagt att utställningen pågår till 18.00, och det må vara frivilligt om man vill ställa ut eller inte, har iallafall fått positiva reaktioner, att förstöra denna tråd känns både omoget och slöseri på energi så vi kan pm:a för vidare disskution, och kom ihåg att vädret kan ingen av oss rå på tyvärr, när vi hade örebromixen den 16 juni kom det ner lika mycket regn på förmiddagen som under en hel månad,(70 bilar) vi har aldrig varit så få bilar som då, men man får ta nya tag.
Vi hoppas med detta kunna sätta Örebro på kartan eftersom det ligger så bra geografiskt sett, och då tycker vi att Örebroare ska hålla ihop, men hur som helst.
Hela programmet är klart inom kort då läggs det ut i denna tråd
Ni som vill ha en heldag med drifting, utställning, allt under samma dag är mycket välkomna.
Mvh Mariana