BMW 1602 -73 får en andra chans efter 15 år i vila.
Nya projektet efter min M3a som såldes i våras. Vill lära mig mer om bilar och eftersom M3an var i så fint skick så fanns det inte så mycket som jag kunde göra med den. Så då kom denna BMW 1602 från -73 in i bilden. Är min... Visa mer
Tja. Måste bara fråga vad ditt garage har kostat dej ungefär? Är intresserad av att bygga ett nytt garage på gården. + nice bil. Äger sj en 1602a. Fina bilar det Behöver dock ev ny motor till min
Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
Tja. Måste bara fråga vad ditt garage har kostat dej ungefär? Är intresserad av att bygga ett nytt garage på gården. + nice bil. Äger sj en 1602a. Fina bilar det Behöver dock ev ny motor till min
Visst är de tuffa Jag har ju 2st 2002 motorer just nu men har tänkt behålla bägge, kan höra av mig om det ändras
Jäklar så intressant tråd! Har bara hunnit sju sidor in på den nu före jobbet, men jag fortsätter ikväll . Jag ska efter jobbet och titta på en 1502 -77 och förstås hoppas jag att den är sådan att det blir affär... Då kommer jag säkert att ha dumma frågor!
Mina komplimanger till skulpturkonstnären förresten. Bra rörelse i gubbarna.
- Kör europeisk jänkkare med fyrcylindrig V-åtta. -
Jäklar så intressant tråd! Har bara hunnit sju sidor in på den nu före jobbet, men jag fortsätter ikväll . Jag ska efter jobbet och titta på en 1502 -77 och förstås hoppas jag att den är sådan att det blir affär... Då kommer jag säkert att ha dumma frågor!
Mina komplimanger till skulpturkonstnären förresten. Bra rörelse i gubbarna.
Tackar det var kul att höra Å va spännande, du får lägga upp den om det blir köp. Jag har en del 02 grejer till salu om du fattas något, finns bilder på det i mitt fotoalbum.
Ja gubbarna är fräcka, bra att ha de kasserade reservdelarna till
Härligt projekt! Och inte alls långt ifrån mig (Örkelljunga). Då hoppas man att man ser dig på nått meet framöver i MRD. (Hört på ryktesväg att det ska vara ett meet nu den 12e)!
Härligt projekt! Och inte alls långt ifrån mig (Örkelljunga). Då hoppas man att man ser dig på nått meet framöver i MRD. (Hört på ryktesväg att det ska vara ett meet nu den 12e)!
Prem lagd. Lycka te!
// MVH Markus
Tackar kul att höra Där ser man ja det är ju inte så långt borta, får se hur snabbt det går men siktar på att kunna köra en del i sommar