Jag tänkte först göra en fuling och bara byta bussningarna i framvagnen som sagt, men dem satt ju så jäkligt.
Hade man haft gas i garaget så man hade kunna vämt hade det varit lätt.. men men.
Lite mera känsla med dessa ist för original som kan flexa 2-3cm åt varje håll. Framhjulet kan röra sig ut och in mycket!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/39/38305/38305-1aa567010ce646072cdf1d83b0fdad09.jpg]()
Men när det sket sig så bestämde jag mig för att skruva ner hela skiten ist, sagt och gjort.
Såhär såg glykolen ut.. tur man inte körde med denna på vintern säger jag bara.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/39/38305/38305-532da28c42e1452616b349c2e0bf0f5f.jpg]()
Blev å riva ur hela framvagn och maskin, gick rätt så smidigt märks att man har gjort det nån gång förut.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/39/38305/38305-eff86127d92487e1a224b50a75900489.jpg]()
Märkte att 323 har 2-3mm grövre kränghämmare än 325 så det blev till att använda den.
Riktiga framvagnen med allt nytt, skadar nog inte när man ska justera lite hjulvinklar osv sen.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/39/38305/38305-9dd2fe4699f192d03fc0999b6c1c85fb.jpg]()
Stålomspunna bromsslangar, sen använder jag krängarstaget från m3 ist för original som sitter i bärarmen.
Styvar upp lite extra.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/39/38305/38305-8124758e5545d2949e8475b5bfd0f379.jpg]()
Sen på med fronten igen och börja mäta lite för icn, tror det blir bäst med en 600x300x75 med mitten anslutningar då kan jag använda original bromskylningen.
Bonus bild, var bara tvungen att testa.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/39/38305/38305-46efaf2eb4fe27bee5e0d528ec90328c.jpg]()