2594
Sök

Advokat inom trafikbrott sökes i Malmö

33 Inlägg
2 augusti 2012
Trådstartare
Precis som rubriken förklarar så behöver jag en advokat som kan det här med trafikbrott. Någon som vet var man kan få tag på en sån eller någon som har erfarenhet och kan rekomendera någon?
Tacksam för alla svar!

766 Inlägg
2 augusti 2012
a7med skrev:
Precis som rubriken förklarar så behöver jag en advokat som kan det här med trafikbrott. Någon som vet var man kan få tag på en sån eller någon som har erfarenhet och kan rekomendera någon?
Tacksam för alla svar!

tag telefonkatalogen slå upp advokatfirmor ring upp och fråga?

33 Inlägg
2 augusti 2012
Trådstartare
cpu1337 skrev:
a7med skrev:
Tacksam för alla svar!

Går ju det också men ville veta om det finns någon att rekomendera. De flesta firmorna kommer ju säga att dem har det men vet inte om de är något bra

766 Inlägg
2 augusti 2012
a7med skrev:
cpu1337 skrev:
a7med skrev:
Tacksam för alla svar!

Går ju det också men ville veta om det finns någon att rekomendera. De flesta firmorna kommer ju säga att dem har det men vet inte om de är något bra

vilken advokat som helst kan hjälpa dig dom läser ju om det enskilda fallet.
annars är väll leif sylbersky bra..

10 Inlägg
3 augusti 2012

Sök