Crusty69 skrev:
Inga som har nåt roligt spot där ni ligger med snipers och bara leker med folk några 100m bort? Läskigt att panga själv, slutar väll med en smygande yxa i röven snart
Haha njaa dem avslöjar man ju inte!
dock håller jag mig runt electro och cherno då det är mest folk där..
Lyckades med en riktigt skön grej idag dock
Jag och en polare var i industriområdet i chernogorsk och lootade lite skit då vi behövde medical supplies och lite annat så vi beslutade oss för att springa upp långt åt helvete i skogen och sätta upp vårat tält då vi hade galet mycket supplies på oss.. i vilket fall när vi hade kommit halvägs så hör vi en atv/cross så givetvis lägger vi oss ner och chillar lite..
efter en stund fortsätter vi springa lite och givetvis dör polaren då han låg och väntade en bit bort på oss med en sniper. Jag springer kanske 100m till innan han lyckades träffa mig och jag dör också..
Spawnar långt åt helvete iväg och tänkte att dem inte kommer kunna bära allt vi hade på oss så det kanske ligger lite skit i.. 30 min senare är jag framme och ser att dem fortfarande sitter runt polarens kropp och fipplar.. Då är det 2 st snipers och crossen stog jämte.
börjar smyga upp mot min kropp för att få tag i mitt gamla gevär och lyckas.. sätter mig upp och sänker den ena av dem direkt och springer några varv runt ett par granar i skogen och lurar av den andra killen som också dör ett par sekunder senare.. och där stog vi båda 2 sedan med alla deras saker också som förövrigt hade 2 av de värsta snipergevären och hur mycket andra saker som helst som är hyfsat rare. Lite smått lyckad dag i DayZ får man väl säga
Vårat 'gäng' som spelar försöker dock undvika så mycket shoot on sight som möjligt men man vill ju själv aldrig riskera att dö för att man tvekar att skjuta någon..
Hoppas det var rolig läsning och för dem som funderar på att börja lira det så säger jag bara köör
helt sjukt beroende framkallande