Bakbromsar, lager belägg osv gått 200mil. Fått hem G60 spindlar, så egentligen saknar jag G60 skivor fram, resten har jag inom räckhåll
Precis inrullad,
Och numer testad för att få bli lite snyggare
Egentligen så har jag blivit förbjuden att både köra med kompressor och med den här toppen då vår kära turbotokiga vän Wallin tycker jag borde köra med en 1.6 topp från en MK4 eller en 16V topp och byta till S2/S4 kolvar och stakar.
Jag hade helst sett att den ska rulla med den här motorn nu när jag ändå kastat massa pengar på skiten HEHE
återstår kanske att se vad som blir av, jag är nöjd med Golfen som den är, hade bara velat snygga till lite i motorutrymmet
Halloj ! Saker går faktiskt rätt trögt nu, väntar på att kanske få ett garaget.
Jag måste dela på mina BBSare tills nästa säsong och jag är kluven som attans vilken nyans dom ska få.
Röda? Vita? eller behålla dom som dom är, det är ju Trotts allt machine faced. Vad tror ni ?
Jag själv gillar alla alternativ, tanken var att dela dom det första jag gjorde och måla dom röda då jag drägglat över Soilworks vita mk1 en längre tid. men ja, tiden har ändrat mina funderingar lite faktiskt. Hjälp mig med min tankeställare är ni snälla
Vår kära turbotokiga vän Wallin tycker jag borde köra med en 1.6 topp från en MK4 eller en 16V topp och byta till S2/S4 kolvar och stakar.
Varför en sån topp?
Övrigt;
Kul att du också har ett projekt! Har inte sett detta innan, därför har jag inte skrivit. Så har suttit och läst hela ditt projekt tills nu och vart tvungen att följa!
Vår kära turbotokiga vän Wallin tycker jag borde köra med en 1.6 topp från en MK4 eller en 16V topp och byta till S2/S4 kolvar och stakar.
Varför en sån topp?
Övrigt;
Kul att du också har ett projekt! Har inte sett detta innan, därför har jag inte skrivit. Så har suttit och läst hela ditt projekt tills nu och vart tvungen att följa!
Intressant projekt!
Mvh
Eftersom jag har en turbo istället för en kompressor så, ja för att få insuget på "rätt sida" VW envisas om att ha insug och avgas på samma sida, = värme