hallå, har köpt mig en limo som verkligen behöver piffas upp så jag gör en projekt tråd av det..
det som ska göras är *laga all rost *spackla *sätta ihop alla delar *lacka *fixa inredning golv/matta osv *sätta på nya snygga fälgar och kommer nog komma på massa annat på vägen.
Inte så mycket mer har hänt än. Men kommer uppdatera ikväll med några fler bilder, farsan håller på bygga ny lack monter i garaget så de kommer bli fint (bild kommer), Men i princip all rost är fixad i bilen nu. Har ett hål kvar i golvet och en limo dörr måste jag rost laga, så har lite spackel jobb framför mig. Sen ska jag börja göra inredning i bilen. Det ska bli kul , men som sagt bilder kommer ikväll!!
när du ändå har ute säterna borde du ju bygga om mitten raden så Bakre och mitten är mot varandra? Minns jag rätt har långmercorna alla säterna frammåt?
när du ändå har ute säterna borde du ju bygga om mitten raden så Bakre och mitten är mot varandra? Minns jag rätt har långmercorna alla säterna frammåt?
Jo det stämmer att dom är det. men jag hade redan tänkt göra så:), blir ju mycket trevligare för dom som åker i baksätet;)
Idag har det hänt lite mer i garaget, har haft igång motorn, sen har jag även spacklat andra skärmen, är inte riktigt klar, men alldelens snart!, har även hängt upp skärmarna för lackning! (Vit) har även lagat kylaren med kanel och det funkar finfint!
Limodörren har tappat sin rost och snart ny plåt!!