3449
Sök

Opel Astra OPC-line

126 Inlägg
22 augusti 2012
Trådstartare
Är lite sugen på att byta bil och har hittat en Opel Astra OPC-line en 2008.
Är det en bra bil?och vad är OPC-line?

Spännande män luktar diesel

171 Inlägg
22 augusti 2012
har själv en fast ingen opc line, är en billg , snål och trevlig bil som funkar till det mesta,
opc line är opels typ av sportpaket dvs lite andra kjolar runt bilen och även ett opc emblem på sidan,
kan även finnas med opc sport chassi med / sänkt fjädring .

126 Inlägg
22 augusti 2012
Trådstartare
n1k391 skrev:
har själv en fast ingen opc line, är en billg , snål och trevlig bil som funkar till det mesta,
opc line är opels typ av sportpaket dvs lite andra kjolar runt bilen och även ett opc emblem på sidan,
kan även finnas med opc sport chassi med / sänkt fjädring .

Okej,hittade en 08 som gått 5000mil en kombi för 89000.

171 Inlägg
22 augusti 2012
vad är det för motor i den ?

171 Inlägg
22 augusti 2012
du kan få en med det miltalet till betydligt bättre priser med en mindre motor, dock så kanske du inte får en opc då, gav 87000 för min för två år sedan och då hade den rullat 4800.
och så har den nya astran kommit vilket drar ner priset på den gamla modellen, kolla runt lite på blocket och ha is i magen , lycka till !

126 Inlägg
22 augusti 2012
Trådstartare
n1k391 skrev:
vad är det för motor i den ?

Tror det är 1.6 menär inte riktigt säker..

171 Inlägg
22 augusti 2012
letar du vidare så kommer du att hitta dom till bättre pris, tycker det låter lite högt för just en 1.6a men det är klart om det är en firma som säljer så får man ju garantier på bilen och då kan det ju vara värt

126 Inlägg
22 augusti 2012
Trådstartare
n1k391 skrev:
letar du vidare så kommer du att hitta dom till bättre pris, tycker det låter lite högt för just en 1.6a men det är klart om det är en firma som säljer så får man ju garantier på bilen och då kan det ju vara värt

Ja var väll mest ute efter en Volvo men tyckte den opeln va snygg..

171 Inlägg
23 augusti 2012
vill du ha en opel så skulle jag rekomendera dig att spara lite till och köpa den nyare karossen, sjukt vad den har förbättras ! den gamla är inte dålig men den nya är helt underbar, jag har ju den gamla astran och min mor har den nya och måste säga att när man kört min bil och sedan sätter sig i hennes så vill man inte byta tillbaka igen tongue

Sök