2882
Sök

Audi cupé Quattro

7 Inlägg
22 augusti 2012
Trådstartare
tjena ingen aning ifall tråden ligger fel eller liknande så fall ber jag om ursäkt för det, har köpt mig en Audi cupé Quattro som första bil och är en så länge rätt nöjd med köpet:P nu till min fråga, är de någon som vet bult dimensionen ? 4 bulltad är den så är väll något med 4x ?? sedan har jag ett par frågor angående rör bygge om man vill bygga 3" rör börjar man vid katten eller efter ljuddämparen då ? vart får man tag på anpassade rör delar ?

27 Inlägg
22 augusti 2012
4x108 är de på audis 4 bultade bultcirkel:)

7 Inlägg
22 augusti 2012
Trådstartare
okej tack så mycket big_smile du vet inget angående röret ??

27 Inlägg
22 augusti 2012
Ja byggde 3 tum efter katten på min. Köpte lite olika böjar och raka bitar och svetsa om själv. Men va ganska enkelt. Men du behöver nog ha en dämpare i för moyståndet skull på din:-)  jag kör uu utan men åker diesel så gör varken till eller från på den:-)

7 Inlägg
22 augusti 2012
Trådstartare
okej vart hittade du rör bitarna då ? ungifär hur mycket går ett rör på ?

27 Inlägg
22 augusti 2012
Ja köpte på mekonomen. De gick på ca 1000 spänn för allting:-)  har du fälgar till bilen?:-)

7 Inlägg
22 augusti 2012
Trådstartare
ja okej tack för tipset! ja har ett par riktigt stora 19" neger bling bling fälgar som jag inte tycker om har du något som kanske passar bättre ?

27 Inlägg
22 augusti 2012
Dom som sitter på min dom med svart centrum är till salu:-)

7 Inlägg
27 augusti 2012
Trådstartare
ja okej dom var snygga faktiskt! är det dom hel svarta du menar på din avant? 18" ? måste ochså veta om de är 4x108mm ochså såklart tongue

1 534 Inlägg
28 augusti 2012
Nu vill jag vara så vänlig och be om bilder på Audin big_smile

2 046 Inlägg
28 augusti 2012
jetta16v skrev:
Nu vill jag vara så vänlig och be om bilder på Audin big_smile

De e vi två om!

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

7 Inlägg
11 september 2012
Trådstartare
tja! sorry att jag inte vart inne på ett tag tongue visst kan jag fixa bilder men har inga super fina bilder tar vad jag har så kommer det mera nästa vecka då stora vingen kommer på! är fortfarande ute efter fälgar om ni vet något helst byte mot mina 19" fälgar..

Sök