Igår kväll var jag på väg hem från jobbet, runt klockan 21.00 ja o några poolare skulle gå på krogen, o glad o uppspelt som man är kör man lite väl fört...
Då springer de ut något med reflex väst i mitt i vägen......
Ja visste ju självklart på en gång vad som komma skulle, o då finns ingen ursäkt de var 50 väg o ja körde en bra bit över den tillåtna hastigheten men ändå..
Fy F*N va tungt det känns idag.. hade 2 månader kvar på prövotiden, så de är bara att ta om skiten igen...
Igår kväll var jag på väg hem från jobbet, runt klockan 21.00 ja o några poolare skulle gå på krogen, o glad o uppspelt som man är kör man lite väl fört...
Ja visste ju självklart på en gång vad som komma skulle, o då finns ingen ursäkt de var 50 väg o ja körde en bra bit över den tillåtna hastigheten men ändå..
Fy F*N va tungt det känns idag.. hade 2 månader kvar på prövotiden, så de är bara att ta om skiten igen...
var bara tuvngen att skriva av mig lite..
fy satan så trisst, var hände detta? för i Norrköping måste de vart rassia mot billister, varenda gatan var proppfull med kontroller av alla slag. långt in på natten "lazra" dom folk, nästa gång man ska köra bil måste man fan säga att en bank är rånad eller dylikt.
var bara tuvngen att skriva av mig lite..
fy satan så trisst, var hände detta? för i Norrköping måste de vart rassia mot billister, varenda gatan var proppfull med kontroller av alla slag. långt in på natten "lazra" dom folk, nästa gång man ska köra bil måste man fan säga att en bank är rånad eller dylikt.
I fredags va "tunga gruppen" i Katrineholm med sin fina Buss plus sådär 3-4 bilar som bara körde flygande kontroller . Så det är nog rasior på gång... bäst att ta det lugnt
Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
här i västerås är det åka grymt mkt kontroller + att de är på e18 mellan enköping - örebro oxå ., förstärkt trafikövervakning finns de till och med skyltar uppsatta ..
samma sak i skövde-trakten för tillfället, se nån bil varje dag nu.. hopplösa. trist att du blev av med kortet verkligen, dom brukar ju inte vara ute me laser så pass sent ..
Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )