Idag har jag varit sjukt tuff. Det visar sig snart om det var ett klokt beslut. Men tills dess... YOLO! (Oh yes I did....)
EDIT: Jaha, nu ska jag avslöja min plan.
Jag beställde Rotiform från England men så klart är det miljoner veckors väntetid, men det var jag så klart beredd på. Men han som har sidan mailade, bad om ursäkt för detta och sa att de är i lager inom 8-10v och frågade om jag vill vänta eller byta fälg eller ha pengarna tillbaka. Så jag skrev att han kan betala tillbaka pengarna då jag inte är intresserad av ngt annat, men utan att ha frågat hur lång leveranstiden är till Sverige.
Så jag skickade snabbt som attans ett nytt mail och bad honom vänta med återbetalningen och svara på frågan istället, alltså hur lång tid det tar att skicka när de väl är i lager.
Men kan ju ge gott omdöme att det tog nog fan inte 10min ens så fanns det en återbetalning.
Leveranstiden är ca 1v när de väl är i lager så kan la förvänta mig att få dem till Sverige mellan v28-31 kanske (plus/minus några veckor) Så ja, jag ska ha mina drömmars fälg. Jag åker mer än gärna min sambos bil hela sommaren lång och slippa oroa mig för böter eller att ngt går sönder och njuta av sol och öl. Man får ta det bra med det dåliga som man säger och jag känner mig nöjd trots allt.
Så det är min dag! Beställt, retur, beställt och nu ska vi bara vänta
![smile](img/smilies/smile.png)
Vi hörs.