Projekt Ford focus RS Tja välkommen till min tråd där jag ska försöka skriva och lägga upp bilder på min RS, kan dock vara lite seg med sånt ibland.. :P Lite fakta om bilen: Som vanligt börjar det kring nybilstankar som aldrig... Visa mer
Kör ett projekt nu på RS tänkte se hur mkt jag kan hinna göra tills nästa sommar 2013. Det kommer köpas in grejer såsom belysning,motordelar, avgassytem, sänkning/chassi komponenter, andra fälgar samt kanske lite till motorn
Igår pillade man lite med Rs-en iallafall tog väck hood ventsen ska lackas blanksvarta istället, kmr nog bli bra Satte också på 3mm spacerskivor bak för ännu bättre fitment.
Igår pillade man lite med Rs-en iallafall tog väck hood ventsen ska lackas blanksvarta istället, kmr nog bli bra Satte också på 3mm spacerskivor bak för ännu bättre fitment.
Gött jag har svarta huvgälar på min, blev grymt mycket snyggare! Finns att köpa 8mm spacerplattor har det på min + 25mm spacers.
Mycket bättre svarta jaa ser lite agressivare ut behövde bara 3mm bak för mina fälgar för att exakt följa skärmkanten man ska vara lite petig hehe..
DanneMo skrev:
Triple_X skrev:
Gött jag har svarta huvgälar på min, blev grymt mycket snyggare! Finns att köpa 8mm spacerplattor har det på min + 25mm spacers.
Har du kollat upp så att fälgarnas ET inte felar för mycket från original? Ford har räknat på det ganska noga och med fel ET tappar man mer prestanda än man tror.