är ju roligt att hålla på! och garaget är det inget fel på. eller jo det kan vara golvkallt i ena änden! så när man ligger där under bilen och fryser arlset av sig! haha
får köpa dig en hora gjorde jag skit skönt när man glider fram under bilen å sånt
har en men tycker det är jobbigt för man kommer upp ca 5cm från golvet å då slår man alltid i armbågarna i underredet och då blir man bara förbannad! så trivs ganska bra med att hasa runt på rygg
du får höja upp bilen mer ju bättre att ligga på en hora å vara rädd om ryggen å naken en att få samma problem som farsan har efter han har gjort samma sak
får köpa dig en hora gjorde jag skit skönt när man glider fram under bilen å sånt
har en men tycker det är jobbigt för man kommer upp ca 5cm från golvet å då slår man alltid i armbågarna i underredet och då blir man bara förbannad! så trivs ganska bra med att hasa runt på rygg
du får höja upp bilen mer ju bättre att ligga på en hora å vara rädd om ryggen å naken en att få samma problem som farsan har efter han har gjort samma sak
aha fyfan, att de kan vara skadligt. Har alltid huvudet på nått som stöd! dels för att de gör ont i nacken efter ett tag. kan vara vad som helst! oftast lampan. lysröret alltså. sånt där man har i tak. eller de som är närmast!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
aha fyfan, att de kan vara skadligt. Har alltid huvudet på nått som stöd! dels för att de gör ont i nacken efter ett tag. kan vara vad som helst! oftast lampan. lysröret alltså. sånt där man har i tak. eller de som är närmast!
ja det är inte skönt när naken börjar jävlas när man ligger under å lufter upp lådan eller något jag har ju en kudde på min lilla hora skit skönt att ligga på min inte får man tömma nerå men man känner av ryggen att den mår bättre att ligga på en sån en på ett kalt golv som man gjort i flera år
håller på med växelspaken, översta är en alubit som är påpressad på bondstål. sen för att det inte ska bli en ful kant så fyller jag på med svetsen, och sen slipar ner så de blir runt, På bilderna du ser så är det inte färdigt än!
Tänkte låta det vara så där blått från svetsen, sen den understa delen ska lackas i nån färg!
Fan va FET! Ser ju ut som en spak till en sek-låda!
bara svarvat nått, typ. Ah blev att se bra ut! bara lösningen till själva mekanism till själva spärren! men funderar på att använda nått som glider lätt på spaken sen ha ett stag till viren sen ett på vänstra sidan till spärren! Det är ett alternativ som funkar! men ska försöka använda så mycket från original spärr som möjligt!
hur ska du få fart på den turbon med ett rödblock?
Man lägger sig stumt på 5000rpm i 10minuter sen kommer laddet! haha ne ska inte använda den, tycker bara den är äckligt stor! den lilla som ligger bredvid ska sitta på den gamla isbilen! och på den nya så är det Holset hx30 den på bilden är h3b. Nån form av föregångare till hx50
hx35 brukar vara perfekta,dom med överdimensionerad turbo brukar ju kompensera för annat som är för smått haha du får se till och putts upp den o ha som prydnad i hyllan
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
hx35 brukar vara perfekta,dom med överdimensionerad turbo brukar ju kompensera för annat som är för smått haha du får se till och putts upp den o ha som prydnad i hyllan
ah. vill inte h för stor heller
Tänkte göra de, slip av allt gjutskägg och polera den ordentligt! se får den stå nånstans och glänsa