provade en del saker med volvon, för han bluddrar till. så gjorde en liten bondgrejj så han fick mer soppa! tog ut och provade och den svarade grymt bra å har ganska lågt ladd ca 1kg! bar iväg jävlar i helvete på 2an 3an riktigt roligt!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Jäklar vilken gristur vi hade nyss, farsan min ville ta sig en vända nu när den går hyffsat i motorn. åkte fram å tillbaka från stora rondellen till en annan korsning vid "El-olle" helt fräsha däck med mycket mönster så fanns ju att slita! kastade runt den som idioter och fullgasväxlingar fram å tillbaka med hjulspin! stannade extra vid en pizzeria med stor parkering och gjorde såna där dounuts.. sen så började vi åka hem. röken hade knappt lagt sig och man får möte av polisen.. 104 octan i tanken å lukta helvete å med koppling som luktar likadant. (original) + utan bakljus och enda man hade frammåt var extraljus som pekar åt alla håll. ingen huv har man heller!
dom bara passerade och åkte vidare! Snacka om bra snutar vi har i sverige alltså!
var helt 100 på att dom skulle woop woop och blinka åt oss! skrattade bara å sa att dom kanske satt med en varsin kebab i näven,
Antar att soppan får det svårt att rinna tillbaka till tanken?
Typ, sen kanske man tycker att det blir konstigt åt spridarna, som jobbar på impulser. men dom där impulserna är så täta med varann så har tagit bort det helt och kör utan soppasystem. plussmatning direkt på spridarna så de bara blåser in soppa! går lite konstigt på tomgången! men sen när man väl börjar på att gasa så händer de grjjer!
För eftersom jag inte tänker besikta eller vara nån grön gubbe för miljön så är det ett billigt sätt att få mer sås
finns många genvägar här i livet haha
Typ, sen kanske man tycker att det blir konstigt åt spridarna, som jobbar på impulser. men dom där impulserna är så täta med varann så har tagit bort det helt och kör utan soppasystem. plussmatning direkt på spridarna så de bara blåser in soppa! går lite konstigt på tomgången! men sen när man väl börjar på att gasa så händer de grjjer!
För eftersom jag inte tänker besikta eller vara nån grön gubbe för miljön så är det ett billigt sätt att få mer sås
Haha herrejösses, vad visar din lambdamätare när du kör såhär?
Haha herrejösses, vad visar din lambdamätare när du kör såhär?
haha, ja det är bara ett ihopplck för att ha nått att köra med under tiden den andra bilen byggs, Använder inte bredbandslambdan på denna motor!
ska vänta tills alla turister har åkt hem, åker grisar fram å tillbaka igenom här, folk som ska vidare till sälen tydligen ett jävla knarkande eftersom dom glider runt här nere
Kan inte sluta tänka på hur kul man skulle kunna ha med Chippad bmw 540 motor med turbo i en strippad bmw E30.. riktigt dödsfälla! en ja känner chippade sin till 330hk. med turbo så borde det ju bli bra med trycka i klarinetten sånt är ju kul. Ut å skidda lite
Kan inte sluta tänka på hur kul man skulle kunna ha med Chippad bmw 540 motor med turbo i en strippad bmw E30.. riktigt dödsfälla! en ja känner chippade sin till 330hk. med turbo så borde det ju bli bra med trycka i klarinetten sånt är ju kul. Ut å skidda lite
Lite av en drömbil för mig! Fyfan va nice med en 540 turbo i E30. Tror dock att man har pulver så man klarar sig utan turbokonverteringen:)