I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!
Brytmärken i dörren, rattstången körd (ink rattlås) ett par paneler och bromsarna är helt slut. Annars så var det bra. Gissar på en kostnad på 6-10 tusen att fixa allt (kanse lite mer) Oavsett mycket bättre än vad jag trodde.
jetta16v skrev:
DeLorean skrev:
Nu står bilen på parkeringsplatsen igen. Inga större skador, men antagligen hårt körd. ...
Hur pass stora/små blev skadorna efter incidenten?
I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!
Brytmärken i dörren, rattstången körd (ink rattlås) ett par paneler och bromsarna är helt slut. Annars så var det bra. Gissar på en kostnad på 6-10 tusen att fixa allt (kanse lite mer) Oavsett mycket bättre än vad jag trodde.
jetta16v skrev:
DeLorean skrev:
Nu står bilen på parkeringsplatsen igen. Inga större skador, men antagligen hårt körd. ...
Hur pass stora/små blev skadorna efter incidenten?
Tråkigt som f-n och men åh skönt att det trots allt inte blev värre skador än vad det verkar ha blivit. Det kunde ju ha varit så oändligt mycket värre. Hoppas nu att reparationerna och försäkringsbiten löser sig smidigt.
var den stöldförsäkrad så se till att f-bolaget gör en motoranalys/kontroll, byte av alla vätskor& oljor, m.m annars gör de inte det om man inte påpekar det tyvärr.