Nu ska vi se om vi får in motorn o lite delar som sump, motorfästen och kamaxelkåpan till farsans jobb där vi ska lägga en rejäl tvätt på att med kallavfettning o sen varmvattenhögtryck tvätten borde göra susen
Idag var ja i karlshamn och köpte 4 940 plåtisar som ja hade tänkt centrumvända/bredda för 200 kr Och så fick ja tag i två h4 lykter från en 140 -74 och en instruktionsbok som ja har letat efter för 200 kr så allt gick på 400kr vilket är rätt billigt tycker ja
köp inte biltemas motorfärg! släpper såfort den kommer i kontakt med bensin och dyl. köp helre den röda på burk som mekonomen har. blir hur fin yta som helst
köp inte biltemas motorfärg! släpper såfort den kommer i kontakt med bensin och dyl. köp helre den röda på burk som mekonomen har. blir hur fin yta som helst
aha okay tack för svaret, jadå ja har redan två burkar röd motorfärg från mekonomen o autoexperten men ville bara veta om biltemas var nå bra
hej haj ja tycker de är lite dåligt med kommentarer menmen nu blir de lite bilder
andra lagret färg på denna sida
målat sumpen me
undra om ja ska ha dessa förgasarna på eller om ja ska köpa webrar ?
min lilla hylla med grejer, det är ju mest saker till b20n men ja har även 2 st 530 toppar , en med spridarhål och en utan och så har ja en turbo med grenrör längre ner men syns inte här
kom på att ja hade ett lättat svänghjul på 7 kg liggandes och att det var en 8 bultad vev i b20n så ja provmonterade detta svänghjulet o de passade rakt på
roligt projekt,kommer följa har en 230 ft motor liggandes som jag tänkte jag skulle sätta tänderna i snart,man blir lite inspirerad av att se ditt projekt
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
roligt projekt,kommer följa har en 230 ft motor liggandes som jag tänkte jag skulle sätta tänderna i snart,man blir lite inspirerad av att se ditt projekt
Tackar, de gör du rätt i ja den får du börja med det är ju trevligt