håller med, tycker dom är fräcka till utseendet! Haha äsch då, alla tycker olika! ville testa någonting annorlunda, sen har jag massa kunskap om audi motorerna sen innan
har varit skitdålig på att få saker hjort på sistonde på grund av massa skit runt om kring just nu..
något väldigt positivt där emot att jag äntligen fått tag i garage tillsammans med 2 polare! bilen har stått på jobbet innan, så har inte haft tillgång till att arbeta någonting på kvällar eller helger... men det kommer bli ändring! inget ultimat garage egenteligen, men bättre än inget då det är brist på prisvärda garage i stockholms centrala delar...
så här ser det ut under röjningsarbetet! har varit en MC klubb innan som haft det.
blivit ett jävla massa sanerande av garaget innan vi kan flytta in bilarna... måste bli av med alla rått hålen osv innan vi vill ta in allt haha! Chevan kommer få 2 fin fina garage kompisar! 1 full rörrams chassie nova, dubbelturbo smallblock och en -67 camaro, också fullt byggd bur (pro mob chassie med kamaro kaross) som kommer husa en bigblock. känns som om min bil kommer bli lite utav en underdog, men ska fan dra båda två när det väl är dags! alla bilarna kommer förmodligen framföras både på strippen och gatan, så ska bli spännande att se hur det går eftersom alla ska bli klara till sommaren
bilder osv kommer när bilarna väl är inflyttade! försöker fortfarande få såld min S2'a så jag kan lämna in blocket och börja bygga på bilen, kliar i fingrarna....
nä precis, dom må vara stora i käften och under huven, men det är inte alltid antal liter i motorn som räknas!
haha man får väll hoppas! jo jag känner också det, därför det är så kul att byga, finns inga riktiga bolt on saker för att få ihop det kommer försöka få ut bilen på elmia nästa år, har ev en plats öppen. måste bara se till att få allt på plats!
rev ner diesel blocket idag, har börjat förbereda allt för att lämnas bort på borrning osv! snart dags att börja bygga på riktigt! har 400 lådan ståendes i garaget redan, så blir prio 1 att få ihop allt med convertern osv och så att cheva flexplattan passar på audi veven! blir lite pill, men ska man glida i stil så får fan hjärncellerna lida pin!
kommer med bilder för flytten under nästa vecka, drar över alla bilar på måndag/tisdag