Lina- skrev:
Ser mycket bättre ut med svart igen istället för de röda, till träpanelen!
kan inget annat än o hålla med
de röda blev väldigt epa efter ett tag
Gizmo_ skrev:
Blev ju bra som fan med lådan..
Sj har jag inte ens fixat material till min.
Dock så rita jag om lådan lite idag. Får se om det blir ngt i helgen eller det blir vid nästa lön.
tackar
hehe okej, det fäller ju bara o få tummen ur, jag köpte min på byggmax trooor jag, 19mm mdf e de iaf
lön skulle sitta fint, om man nu hade ett jobb o inte levde på studiebidrag
uppdate !!
fick paket från ljudia, riktigt bra företag föresten, snabb leverans o helt ok priser
photo uploaderinnehöll innehöll 2m jordkabel 8mm och kabelskor
image hostingbaslådans målning gick åt pipan så bara fram med slipmaskinen o slipa ner rinningar och ojämnheter igen! pust o stön, planslipen fick gå varm idag med
image hosting sitesalles klar
image sharingdå försöker vi igen! denna gång med en annan roller, biltemas för 9:90 va väldigt mö bättre än bauhaus för 50.... biltema är enormt underskattade!!!!
free image hostingut i garaget igen o fixa ett slutrör.... e väldigt trött på den alldeles för höga ljudnivån som uppstår när man bara kör med bakaxelkrök..
pic uploadkapat av röret i rätt längd
free image hostingböjde te en plåtremsa o svetsa fast på orginal upphängning
online photo storageser inte klokt ut men fungerar gör de säkert
imageupload fotophoto sharing websitessvetsat, lackat o uppsatt
upload picnu e de inte lika fult utstickande heller, kanon!
photo sharing websitesfotot är taget nästan rakt uppifrån
photo storagedrog om dessa kablar så man slipper se dem, kommer va så mö snyggare då
uploadimage uploadbörjat riva isär lite paneler o matta, allt gick smidigt o inget gick sönder
image hosting sitesbiltemas "guldpläterade" bakelskor vs ljudias, ajjabajja där biltema
image hostingjorden på plats
photo sharingsådär ja
tanken är att sätta reglar under baslådan så den inte står direkt mot golvet o sen dra kablarna under lådan, o sen sätta en snygg list i framkant
free image hostingalles klart
host imageslyckades få dit högtalargallren fram, men de va fasen på bajjhålet att dem passade ihop med gas högtalarna
free image hostingröven börjar likna nåt nu
bara addon, tonade rutor o en takspoiler som saknas nu, dock e bilen i stoooort behov av tvätt...
picture hostingtyckte att sidoblinkersen va på tok för ljusa
upload fototonat!
free image hostingåter på plats
ser bättre ut så!
upload piclyser gör de ändå
online photo sharinghttp://www.youtube.com/watch?v=JtRhg_VK … e=youtu.beliten film på hur ljudnivån är
ligger mellan tomgång o 5000 varv på filmen, dock låter de inte alls mycket i kupen o de e så jag vill ha de
bröta som fan på utsidan o tyst på insidan !!
det var allt för nu
väntar just nu på att färgen skall torka, sen dra på ett lager till så ska nog lådan bli fin sen
om ni orkat kolla igenom alla bilder så orkar ni nog lägga en liten kommentar med! Ha de gött