http://imageshack.us/photo/photo/203/imagelxh.jpg/Så här står blivande drifting bilen. Ett litet garage som det inte går att göra så mycket i som synes. Fast jag var i det förhoppningsvis blivade garaget igår. Kan berätta historien om hur det gick till
![wink](img/smilies/wink.png)
.
Det hela började med att jag skulle åka ut på att service jobb på en last växlare som en verkstad hade felsökt men dom kunde tyvärr inte hitta felet efter ett par dagars felsökning. Jag tog firmabilen till verkstaden går in tillsammas med deras verkare. Han är en ganska lång man med lite tatueringar svart mössa och mörka arbetskläder.
Det första jag ser är en matt svart trimmad corvette, jag reflekterade över att det stod något på sidan. Samt att det även stod en stor buss med samma namn på. Pratade lite med verkaren och konstaterade att det var han som körde bilen. Sen utförde jag jobbet jag åkte dit för att göra. Det tog mig ca 1,5 timme och hitta felet. Sen efter det så tänkte jag inte så mycket på det.
Ca 2 veckor senare så kom han förbi på mitt jobb för att hämta lite delar till en av hans kundbilar.
Då av en händelse så hade inte våran lager personal kommit ner ifrån lunchen, så service minded som man är så hjälpte jag han ganska omgående. Vi tog fram delarna och jag bara slängde ur mig en fråga om han visste om det fanns några lediga garage platser eftersom han håller på med trimmade bilar. Svaret jag fick hade jag inte väntat mig.
Han hade ett garage att hyra ut. Vi bestämd att jag skulle komma förbi och titta på garaget på kvällen. Ja sen s var jag där ifrån kl 15 till kl 24 :-) jag har hittat mitt dröm garage
![wink](img/smilies/wink.png)