charem skrev:
Underdog skrev:
För någon timme sen skulle jag till jobbet, då ja går över övergångsstället på baksidan av Heron City kollar jag först vänster, ingen trafik. Jag går över till mitten och kollar höger, har en rondell med vägg i vägen så jag korsar övergångstället med huvudet vridet åt höger. Nu ser jag en Svart audi a4 kombi kommer i 80+ med en silver BMW e46 bakom sig. Jag stannar till och tar ett steg bak, då trycker killen i A4an plattan i mattan och drar iväg ca 25cm ifrån mina fötter. Han bromsade lite men jag backade när jag insåg att han inte skulle kunna stanna helt innan övergångsstället. Dessa 2 bilar var på väg till en träff i Kungens kurva? Ute och lekte? BMWn lyckades jag hitta här på Garaget(Charem). Audin däremot lyckades jag inte hitta.
Du i Audin, hade jag tagit ett steg fram, hade du åkt dit för våld mot tjänsteman som mildaste straff. Ditt Reg börjar på XEZ, resten behöver jag inte skriva in.
Meningen med denna tråd är att oavsett vad du ska göra när du sitter i bilen, ha för f*n ögonen öppna. Nästa gång e de inte jag som går över, nästa gång är det ett barn? en gammal man/kvinna? som inte reagerar som oss andra...
Hej Underdog!
Det är jag som äger den silvriga e46an. Att du drar slutsatsen att JAG är påväg till en bilträff eller är ute och leker bara för jag kör en " showstukad" bil är ju bara larvigt. Jag var påväg till bion med min flickvän när detta hände. Jag såg hela händelse förloppet och att Audin som körde framför mig låg i över 80km/h i timmen direkt efter en rondell är omöjligt. Jag låg själv i MAX 40km/h då kan knappt kan ta mig genom rondellerna då jag inte har nån fungerande servopump.
Jag har inte kört som en idiot i trafiken eller liknande för då hade jag stått för det. Men dom som känner mig VET att det inte går att ta kurvor/rondeller snabbt med min bil för den är Slammad och i princip gnuggar skärmkanter konstant.
Fast a4an "nästan" körde på dig VARFÖR I HELVETE SKRIVER DU UT MITT ANVÄNDER NAMN??!
Förövrigt så är det jäkligt dåligt belyst vid gällande övergångställe så knappt jag såg dig när du stog där helt mörkklädd.
Att jag blir upprörd är för DU outar mig..
MVH
Charem med silvriga RACE e46an!
Kan med 100% intyga att om detta skedde efter en rondell är det rätt orimligt, ja!
Din bil är ju låg som tusan, om det var den på nkpgträffen 15/9 eller vad det var? Jag var med J.Rinaldo som gick och hejade på er från sthlms low

Den blåa subbans ägare hehe
Hursom; bästa hade varit att skapa en tråd, skita i att outta. Du får skapa hur många trådar du vill, men att outta någon är riktigt dålig stil.. Inte bara vet du inte att det var just Charem som körde, utan som jag förstod det gjorde han heller ingenting fel? Han låg bara bakom Audin? Sen hade du ju kunnat skriva till Charem och fråga om hans version? Taskigt att hänga ut någon bara för att han äger bilen! Hade ju t.ex. kunnat vara på G att säljas och att det var någon som provkörde den..
Sen att föraren till Audin körde lite olämpligt kan man ju inte förneka.. Men eftersom att du var vuxen så kunde du ju, tursamt nog, backa undan så att inte bilen körde på dig. Bara att utgå från att ALLA förare är sämst på att ratta när du ska korsa deras väg.. är ju trotsallt du som skadas och ev. dör vid en kollision i 50.. Tror 8/10 dog i 50km/h.
Sen en fråga till TS: Helt ärligt, har du så mycket fritid så att du går in på Garaget, trycker på bilar väljer BMW E46 och sedan sitter och scrollar tills du hittat rätt bil? Om du nu är Polis så förstår man ju varför ni har så "mycket att göra".
Mvh
(P.S. Charem, får ta och visa upp bilen på några fler meets, kikade inte så noga sist.

)