SibbSon skrev:
Ser du ngn som va lika långt bak som mig i filmen på aftonbladet!? såg du honom attackera ngn som han gjorde mot mig o min dotter, jag ger blanka fan i om folk inte skulle ta med sina 2-3åringar på bilträff.. det är eran åsikt o ni har rätt till att tycka så.. jag o mina barn älskar bilar o min snart 3 åriga dotter kan rabbla upp dem flesta bilmärkena pga sin kärlek till bilar o älskar att titta på häftiga bilar.. har ALDRIG på 15 år varit med om ngt ens liknande på en bilträff.. och nu va inte grejjen att jag säger att polisen är idioter allihopa utan ett antal individer speciellt föraren till volvon som råkade va en polis som tyckte de va ok att Skrämma folk genom att gasa full kareta mot en folkhop som tittar på varandras bilar
![sad](img/smilies/sad.png)
det är skrämmande hur en högre instans kan göra såhär o sen flina en i ansiktet när dem vet att man blivit utsatt/upprörd..
Under den korta stund vi va där hade jag min dotter på axlarna eller i famnen.. hur klyschigt det än låter hade jag precis släppt ner henne och vi var påväg och titta på bilarna framför oss när Bilen kom farande! jag älskar båda mina barn över allt annat både 2/snart 3 och 6 år gamla.. vad bestämmer åldern tycker ni? alla som är gravida har barn i barnvagn, barn som precis lärt sig gå? eller 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 kanske rentav 18 då dem ensamma ansvarar för sina val i livet? vill gärna veta hur ni tänker.. jag ångrar enbart att jag pratade med aftonbladet för all denna uppståndelse var inte de ja räknade med, men de är lätt att vara efterklok, jag ville bara att polisen skulle få stå till svars mot sitt agerande.. (som individ) inte som instans..