tjenare tänkte köpa vindavisare till sista rutan på min volvo 945, hittade att dom sålde på LMR till min fråga, är det någon som vet hur dom sitter om dom är klistrade på den lilla ramen runt rutan eller om det är tryckta under på något vis finns ju vindavisare till fram och bakdörrar som är klämde mellan rutan men ja har som man kör dubbelhäftande tejp
tjenare tänkte köpa vindavisare till sista rutan på min volvo 945, hittade att dom sålde på LMR till min fråga, är det någon som vet hur dom sitter om dom är klistrade på den lilla ramen runt rutan eller om det är tryckta under på något vis finns ju vindavisare till fram och bakdörrar som är klämde mellan rutan men ja har som man kör dubbelhäftande tejp
du kan köpa det bestämmer inte jag precis men jag tyckted deras grejer va riktigt dåliga samt att det tog nästan 4 veckor innan jag fick slantarna tillbaka då killen hela tiden "va sjuk eller jobbade över"
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag har köpt lite prylar till XC:n från L-M-R en gång och då dröjde paketet en vecka, fick då lite annat godis till bilen bara för att jag fick vänta! Så jag tycker att du ska höra av dig till de och se när de får in de igen!