Tja. Har lite beslutsångest vilken bil jag ska behålla och vilken ny bil jag ska ha.
Jag äger idag Följande
940 SE 98a Turbo i hyfsat skick Listerna på kofångarna har hoppat loss och en buckla i en dörr. Renoverad motor! ca 20 000 mil Behöver en översyn på avgas mm
850 S 96a Mycket bytt och den går väldigt bra. Ser väldigt bra ut om man lackar om kofångaren fram (stenskott till förbannelse) ca 22 000 mil
Jag har funderingar att skaffa mig en 740 GL/Turbo och fixa till. Evt kombi då jag kör mycket grejor i bagaget mm. Jag är även såld på en 850 Kombi Turbo Då de är rätt så badass.
jag funderar i samma veva på att trimma skiten så det rör på sig. En 5a är ju inte fel vilket man faktiskt kommer lite till i brallan. Men en B230Fk etc är ju lätt att trimma för skitpengar men 'Tråkigare'? Men driver i rätt ändå ändå.
Som sagt så vill jag göra mig av med en bil och köpa en ny vid sidan om. hjälp mg!
Jag hade sålt 850n och köpt en 960/v90 för pengarna istället. Annars är det väll bara hålla lite koll på blocket så kommer det väll fram en passande bil såsmåningom:)