HEHEHE du överträffar även mig med detta , det ser bra ut. Jag fick blästra mina grejer själv och det gjorde jag hemma på uppfarten. Jag hittar fortfarande blästersand och det har gått 1 år nu. Vi får nog ha speglar under bilen sen. Själv har jag fått motor tillbaka så tanken är att börja jobba med bilen nu i helgen. Jag kommer att lägga lite bilder sen.
Tackar, Jag förväntar mig en mycket spännande update med mycket bilder från din sida
2012-12-19 Idag fick jag hem mina gummi rondeller från 3M som man använder på borrmaskin när man tar bort dekaler, tejp och lim. Funkade mycket bra.
Har även grovtvättat topplocket och plockat ut alla delar från det. I morgon har jag ett litet möte med en person som förhoppningsvis slutar med roliga besked, mycket spännande på gång nu! På fredag ska jag hämta hem min nya front och strålkastare, bilder kommer kanske på julafton...
Känns lite som att alla som konverterar idag, gör det till V70II-fronten.. S80'ns funkar ju oxå, och den är ju betydligt ovanligare i dessa sammanhang.. Vad jag har sett iallafall...
Aha nya fronten.... Kommer bli kanon.... =P Enda som skiljer på S80 / V70II är att det är två olika höljen(stötfångare) med andra grillar... Sammma huv, skärmar, lampor, front plåt m,m.... Så enkelt om man vill skifta mellan dom två....
Aha nya fronten.... Kommer bli kanon.... =P Enda som skiljer på S80 / V70II är att det är två olika höljen(stötfångare) med andra grillar... Sammma huv, skärmar, lampor, front plåt m,m.... Så enkelt om man vill skifta mellan dom två....
skulle vilja se din front på S80in på DPs S60 tror du inte de hade varit fett?