Hygglig pappersåtgång där! Men jäklar va bra det kommer bli!
Ja det blev lite papper men slipper ju få färg överallt och köpa en lackbox för xxx kronor till för lite grundfärg var inget alternativ Hur går det för dig?
Ja det blev lite papper men slipper ju få färg överallt och köpa en lackbox för xxx kronor till för lite grundfärg var inget alternativ Hur går det för dig?
Tja, lite som att hälla kylskåpskall sirap ur flaskan? Seeeeegt.. Har sytt klart bägge sidopanelerna till baguffen, men måste ha mer blålim för att kunna fortsätta. Slut på pengar just nu... Sen håller jag på att leta nya fälgar till våren..
Tja, lite som att hälla kylskåpskall sirap ur flaskan? Seeeeegt.. Har sytt klart bägge sidopanelerna till baguffen, men måste ha mer blålim för att kunna fortsätta. Slut på pengar just nu... Sen håller jag på att leta nya fälgar till våren..
Låter ju kanon, skönt att det går framåt Vilka fälgar har du kikat på?
Låter ju kanon, skönt att det går framåt Vilka fälgar har du kikat på?
Velar som fan mellan 19" å 20".... Det finns så jäkla mycket mer att välja på bland 19" plus att det blir billigare oxå.. Men 20" skulle ju fylla ut så mycket bättre, vilket ger ett mycket snyggare resultat. Men då finns det lite lika mycket snyggt längre.. iallafall inte till en kostnad som passar min plånbok. Å jag vill ju inte åka runt på billiga skitgummin heller..
2013-01-14 Hoppas att alla har haft en bra helg! Jag köpte en strålkastare i lördags i Jönköping som jag tänkte bygga om lite:
Kan nog bli snyggt?
Jag hämtade ut de sista bussningarna i helgen också. Idag ska vi börja med att byta dom i fram och bakvagnen. Nästan alla delar är lackade, subframe och bakaxel kvar.
2013-01-20 I helgen har det vart mycket annat jobb så det har väl inte hänt jättemycket i garaget. Om 2 veckar ska bilen in på lackering, färgen är bestämd! Jag har även bestämt mig för vilka fälgar jag kommer köra på nästa säsong
2013-01-21 Idag skickade jag iväg en låda till Proton Finishing i Anderstorp och dom skickar tillbaka den till mig på onsdag. http://www.proton.se/sv-SE/Proton-Finis … lisk-zink/ Tack till Jonas för snabba ryck och bra service!
Lådan vägde 19,5 kg, kan ni gissa vad som finns i den?