Projekt "Devil Under Construction" Audi A4 TDI -09
Göra den från en vanlig "familjebil" till en snygg,lagom stylad bil.. temat kommer vara "cleant" utan överdrivet många stickers, stora osthyvlar osv.. Det jag kan avslöja som kommer hända är sänkning, ett par... Visa mer
Har hänt lite småsaker på sistonde, bl.a har jag satt dit en Nordic Audi dekal på framrutan, samt tagit bort emblemen för motorbeteckningen. Dock har jag inte monterat coilovers eller lämnat in den för chippning än men det köper jag i slutet av denna månaden är det tänkt. Men nu till lite resultatbilder!
Lite photoshoot! Med Nordic Audi dekal på framrutan
Och så bild utan emblemen
Bjuder på en bättre helhetsbild på hur bilen ser ut, och JA den är för hög
riktigt snygg! har du några planer på att sänka den ?
Med vänlig hälsning
Absolut! Ska köpa coilovers på Elmia eller beställer jag strax efteråt, så den ska ner i backen. Därefter blir det chippning dessutom och annat hemligt, men den som kikar får se mvh
Med vänlig hälsning
Absolut! Ska köpa coilovers på Elmia eller beställer jag strax efteråt, så den ska ner i backen. Därefter blir det chippning dessutom och annat hemligt, men den som kikar får se mvh
Härligt! ja kommer följa så man får se hur det kommer bli
Med vänlig hälsning
Härligt! ja kommer följa så man får se hur det kommer bli
Var på Elmia förra helgen, och blev lite smågodis till bilen, bl.a dekaler, och beställde COILOVERS! Så nu ska den ner på backen!! Hoppas dom dyker upp snart?? kan knappt vänta! Over and out! /Josè
Har dom senaste dagarna pillat med coiloversena för o få de o funka.. Och kan ju säga så här, det tar ju knappast en helg o få ihop det.. mer än så men här kommer lite bilder:
Och såhär såg det ut efter ett tag, plockade ur delar av inredningen helt i onödan
Fästet uppe till stötdämparen bak
Lite gula dämpare i hjulhuset.. Dom ska få sällskap av röda fjädrar, bilder kommer..
Hej! Ber om ursäkt för jag inte har uppdaterat på länge.. MEN, det har hänt lite nu!
Pga dåligt tålamod och diverse svordomar så beslutade jag för o lämna in den på verkstad så dom fick montera det som återstod! Efter en dag, och drygt 3cm lägre så kom den hem, och här är resultatet av operationen!
Före:
Efter:
Vad tycker ni, ska den ner mer? Kommer över alla farthinder utan problem.. enda ja måste tänka på är grusvägen hem..
Den svarta plastskyddet/biten ovanför utblåset bak hade blivit väldigt fint om det lackades samma färg som bilen?
Tror du det? Det har jag faktiskt inte tänkt på.. Det var ingen dum tanke alls.. ska ta o leka lite i ph så kommer det nog upp en bild här // mvh Jonas