krolle_se skrev:
Qorran skrev:
krolle_se skrev:
Då har man köpt en ny frontspoiler orginal men med dimljus som skall göras om och lackas skall bara försöka få den från jönköping till gbg. Någon som skall åka förbi där och ner hit eller liknande som kanske har lust att ta med den?
Kul kul!
Hoppas du hittar någon som kan plocka upp den,
Hur gör du annars? Rätt dyrt att skicka va?
ja han sa att han kunde skicka det på bussgods men då vet man ju aldrig vart det hamnar sen är det dyrare att skicka med buss än att åka upp och hämta det själv.
just nu så håller jag på att försöka köpa in lite orginal saker som jag skall bygga om till sommaren så det rullar på fast sakta men säker, lite pyrt med ekonomin som det är nu. Alla julklappar kostar ju en del ;P Men imorgon blir det till att byta tändstift och handbroms vajrar. då den inte gick genom besiktningen på grund av handbromsen.
och sen går den ojämt under 2000 varv
Hur går det själv på ditt projekt hittat några fälgar än?
![smile](img/smilies/smile.png)
Okej, men då får du ju dej en liten tripp om du måste åka och hämta det själv
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Lite riskabelt att skicka oxå
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Ja men det e bra att köpa in så man har, behöver ju inte sätta dit bara för man har det.
Ja fan julen är ju rena döden för ekonomin, känner själv av det xD
Såg att räkningen på mina handbroms vajrar hade kommit men har itne vågat titta ännu, kan ju dock inte vara så dyra tycker man ju
Min hade inte heller gått igenom om jag inte bytt det innan besiktningen.
Okej vad tror du det beror på att den går ojämt?
Haha mitt projekt står helt stilla just nu.... Blir galen
Nä men väntar med fälgar tills jag har fått body kitet och valt färg på bilen.
Vet ju ungefär vad jag vill ha men frågan är ju om dom ska vara svarta, silver (INTE CHROME) eller mittimellan
Så det får bli det sista jag tittar efter, just nu blir jag bara arg xD