3726
Sök

Stulna Grejer!!

8 Inlägg
22 november 2012
Trådstartare
Jag har tidigare ikväll haft inbrott i min golf då den stod parkerad under 3 timmar på Backaplan i Göteborg.. Bland annat så stals min SONY-bilstereo och en GPS... Detta hände mellan 18-21 så någon måste ju ha sett något?? Den stod parkerad utanför Flintstones gatukök och Macdonalds..

Förväntar mig inte att få nåt vidare svar här men skadar ju inte att kolla i alla fall! Kanske har något sett nåt.

474 Inlägg
23 november 2012
Och bilen var låst när du kom tillbaka antar jag? Synd att vw's lås och tändningslås är så sjukt dåliga :-/

2 452 Inlägg
23 november 2012
var det igår dom stal grejer från den....så kolla runt på blocket dom som gjort det är oftast inte smarta,samnt kolla med snuten på backaplan för dom cirkulerar ganska mycket på backaplan med sina bilar...dom kanske fått tag i nån misstänkt person vet man ju inte.

döden kommer tillbaka

8 Inlägg
23 november 2012
Trådstartare
Bojjann skrev:
Och bilen var låst när du kom tillbaka antar jag? Synd att vw's lås och tändningslås är så sjukt dåliga :-/

Den var faktiskt upplåst och ljuset tänt.. och sen innan har låset på förardörren inte gått att vrida om så har alltid fått gå runt för att låsa bilen, så ja ren skit!!

8 Inlägg
23 november 2012
Trådstartare
turbodeath skrev:
var det igår dom stal grejer från den....så kolla runt på blocket dom som gjort det är oftast inte smarta,samnt kolla med snuten på backaplan för dom cirkulerar ganska mycket på backaplan med sina bilar...dom kanske fått tag i nån misstänkt person vet man ju inte.

Japp igår, och kollar runt på blocket och andra sidor men ännu inget..
Vilken bra ide! Ska kolla med dem!

Sök