Köpte mig en Audi A4:ra som jag tänkte tyskstuka lite grann. Det mesta kommer väll hända till sommaren då jag kan åka M3:a istället. Nu använder jag den varje dag så det blir svårt att skruva ner den för mkt:P Men ska försöka att... Visa mer
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
oki Tackar dom var skit snygga, jag har precis blivit av med mina fyra hjul på min bil för någon vecka sen så jag håller på att letar efter nya bultar och bättre låsbultar till min däck och fälg
Ser ju riktigt bra ut! :d Måste bara fråga dig vart du bor, eftersom du har haft den på Toveks i Trollhättan? Har inte sett denna ute iaf!
Tack tack! Ja bilen gick sönder i vintras när jag var och brumma i Vänersborg, då hamna den på närmaste VAG. Annars snurrar bilen mest runt i Karlstad-trakten
Projekt Nissan PS13Jesus On "Crack 1BROTHER7SISTERS - GARAGE
oki Tackar dom var skit snygga, jag har precis blivit av med mina fyra hjul på min bil för någon vecka sen så jag håller på att letar efter nya bultar och bättre låsbultar till min däck och fälg
Aj aj va surt! jag köpte mina låsbultar på VAG fula är dom och dyra:P tyvärr är det nog så att folk har prylar för att ta bort låsbultarna med om dom vill, jävligt svårt att skydda sig i dagens läge Man får helt enkelt ta med fälgarna in varje natt och sova med dom
jo de var skit surt att bli av med dom jag hoppas nu att Försäkringsbolaget är snälla och ger mig tillbaka de mesta av det jag gav för mina fälg och däck så jag kan hitta nya att köpa, verktyg till låsbultar finns massor att köpa olika Kit på ebay har jag sett när jag har sökt runt efter dom bästa på marknaden. men dom fälgarna du har satt på din bil är sjukt snygga.
Vilken MM koppling är det på ditt sportluftfilter du köpte. tänkte köpa ett sånt jag med
Jag vågar inte svara på det, är i väg i 2 veckor nu och jobbar så har lite svårt att mäta :p det lättaste för dig är nog att ta bort luftfikterburken och mäta insugshålet på den. Vet inte om det är exakt samma på din som min, jag har jue en Diesel, men det borde väll vara lika.